چهره هاسلبریتی ایرانی

درباره عباس قادری باجناق احمد پورمخبر | مصاحبه جالب احمد پورمخبر درباره عباس قادری

درباره عباس قادری باجناق احمد پورمخبر . مصاحبه جالب احمد پورمخبر درباره باجناق معروفش عباس قادری همچنین اطلاعاتی درباره زندگی شخصی این بازیگر. احمد پورمخبر بازیگر مسن سینمای ایران که به واسطه رضا عطاران وارد عرصه تلویزیون شده بود در اثر بیماری و آلزایمر ناشی از کهولت سن در ۸۱ سالگی درگذشت.

احمد پورمخبر در سال ۵۹ یعنی زمانیکه حدود ۴۰ سال سن داشت ازدواج کرده است. حاصل ازدواج پورمخبر و همسرش ۴ فرزند، دو دختر و دو پسر است و خودش معتقد است دیر ازدواج کرده است. وی همچنین در برخی مصاحبه اشاره کرده است که همسرش بیسواد است و برخی روایت ها حاکی از این است که وی باجناق عباس قادری است.

بخشهایی از گفته های پورمخبر را در ادامه میخوانید:

حقوقم بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بوده است
بیشترین حقوقی که برای بازی در یک کار سینمایی گرفته ام زیر ۲۰ میلیون تومان بوده است؛ حقوقم عموما بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر بوده است و اصلا نمیدانم این شایعاتی که درباره دستمزد ۱۰۰ میلیونی من رواج یافته از کجا آمده است!

عطاران اصلا هیز نیست!
بهترین فیلمی که در آن بازی کرده ام «خروس جنگی» بوده است شاید به خاطر حضور رضا عطاران در این کار. عطاران را خیلی دوست دارم و همیشه دوست داشته ام با او همکاری کنم. عطاران از آن بازیگرانی است که چشم پاک است و اصلا هیز نیست!

عباس قادری باجناق احمد پورمخبر
عباس قادری باجناق احمد پورمخبر

عباس قادری باجناقی است که فامیل نمیشود
عباس قادری(خواننده کوچه بازاری) باجناق من است اما به هر حال باجناق فامیل نمیشود چراکه میان دو باجناق هیچ ارتباط خونی وجود ندارد.

مدتی معلمی کردم
تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده ام و مدتی را به عنوان معلم کلاس سوم دبستان مشغول کار بودم. بعد از آن به میوه فروشی روی آورده و مدتی هم در چهارراه گلوبندک گردوفروشی میکردم!

یک آلبوم موسیقی به بازار میدهم
قرار است یک آلبوم موسیقی را به بازار عرضه کنم. البته در ابتدا بنا بود که یغما گلرویی ترانه های این آلبوم را بخواند اما به دلایلی این امر محقق نشد و حالا تصمیم گرفته ام که با ترانه هایی از خودم این آلبوم را پر کنم.

دیر ازدواج کردم
من به نسبت دورانی که در آن زندگی میکردم، خیلی دیر ازدواج کردم یعنی حدودا ۴۰ سالم بود که ازدواج کردم. اکنون چهار فرزند دارم؛ دو فرزند پسر و دو فرزند دختر! همسرم آدم بیسوادی است و بنده خدا حتی فرق صد میلیون و پنج هزار تومان را نمیداند و فکر میکند پانصد هزار تومان بیشتر از یک میلیون تومان است!

درباره عباس قادری

عباس قادری ۲۶ شهریور ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمد. خوانندهٔ ایرانی موسیقی کوچه‌بازاری است. او در سال‌های آغازینِ دههٔ ۱۳۵۰ با اجرای ترانه‌های «بدنام» و «زیارت» (زوار) و «عذر بدتر از گناه» به شهرت رسید.

در دوران طفولیت شروع به انجام فعالیت‌هایی در عرصه موسیقی کرد. به‌طوری‌که ابتدا در سنین نوجوانی در جمع همکلاسی‌ها و بیشتر در اردوهای پیش‌آهنگ مدارس آن دوران می‌خواند و بعدها با فعالیت‌های هنری در تئاتر ادامه داد ولی فعالیت هنری عباس قادری به‌طور جدی و حرفه‌ای از سن هجده سالگی آغاز شد، که باید راهنمایی‌ها و تشویق‌های استاد انوشیروان روحانی را یکی از مهمترین عوامل آغاز فعالیت جدی و حرفه‌ای او دانست.

عباس قادری باجناق احمد پورمخبر
عباس قادری باجناق احمد پورمخبر

اولین آهنگ عباس قادری آهنگی بود به اسم ” چیزی که عوض داره گله نداره” که بعد از عرضه، با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شد و بعد از این آهنگ او صدها ترانه خاطره انگیز دیگر هم اجرا کرد. عباس قادری تنها خواننده‌ای از نسل خوانندگان مردمی ایران است که بعد از انقلاب دست از کار خود نکشید و همچنان کارش را تا به امروز ادامه داده‌است.

بعد از حدود چهل و پنج سال فعالیت هنری در کارنامه هنری این هنرمند حدود ۸۳۰ ترانه در آلبوم‌ها و سبک‌های مختلف به چشم می‌خورد. و از این هشتصد و سی آهنگ عباس قادری، حدود هفتاد آهنگ، برای فیلم‌های قبل از سال ۵۷، موسوم به فیلم‌های فارسی اجرا شده‌است؛ که از جمله معروفترین این آهنگ‌ها که برای فیلم اجرا شده‌است، می‌توان آهنگ‌های (بدنام) و (چیزی که عوض داره گله نداره) را نام برد.

عباس قادری دارای دو دختر و دو پسر به نام‌های علیرضا و شهرام است که آهنگ‌های جدیدش از ساخته‌های شهرام است و همچنین تعدادی از آهنگ‌های قدیمی عباس قادری توسط شهرام قادری دوباره تنظیم و بازسازی شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا