سلامت

درمان قطعی زخم معده با خوردن این خورکی+علائم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

درمان قطعی زخم معده با خوردن این خورکی+علائم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

طب سنتی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

درمان زخم معده با طب سنتی

در تعریف نحوه ایجاد “زخممعده” باید گفت در معده ما یک‌ لایه ضخیم از مخاط وجود دارد که معده را از شیره‌های گوارشی محافظت می‌کند که فوق‌العاده اسیدی هستند و در هر زمانی در ترشح مخاط به‌وجود می‌آید، شیره‌های گوارشی بافت‌هایی را که به معده نزدیک است تحلیل می‌برد و همین امر باعث ایجاد زخممعده می‌شود.

علائم زخم معده

شایع‌ترین نشانه زخم معده، احساس متوسطی از گرفتگی و سوزش در ناحیه شکم است؛ از آنجا که زخم‌ها در پوشش معده یا روده کوچک است، درد به‌طور کلاسیک در ارتباط با ترشح اسید در روده‌ها است و در آن زمان اتفاق می‌افتد؛ درد معمولاً بین وعده‌های غذایی و در شب زمانی که اسید در معده وجود دارد اما هیچ غذایی برای عمل به‌عنوان یک بافر وجود ندارد، شروع می‌شود.

درمان

برای درمان زخممعده در طب نوین، معمولاً از داروهای مختلف شیمیایی استفاده می‌شود که گاهی عوارض این داروهای شیمیایی برای بیمار از اصل عارضه زخم معده نیز شدیدتر است!

اما در طب سنتی و طب ایرانی ــ اسلامی درمان‌های ساده متعددی برای زخممعده وجود دارد از جمله این درمان بسیار ساده: «اگر بعد از صرف غذا، ۳ قاشق روغن بادام شیرین اصل میل کنید و تا یک ساعت چیزی نخورید،سخت‌ترین زخم معده هم درمان خواهد شد!»./بیتوته

این پست توسط بخش طب سنتی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

درمان قطعی زخم معده با خوردن این خورکی+علائم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا