اخبار داغ

در نامه ی محمد علی نجفی به میترا استاد پیش از قتلش چه چیزی نوشته شده بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : از ظهر امروز ماجرای قتل میترا استاد توسط همسرش محمد علی نجفی در میان رسانه ها سرو صدای زیادی به پاکرده است ؛ با اعتراف نجفی به قتل میترا استاد دریچه جدیدی از گره کور قتل میترا استاد بر روی پلیس ها باز شد .

دادسرای امورجنایی تهران: از اول می‌دانستیم نجفی قاتل است ولی می‌ترسیدیم خودکشی کند

نجفی در نامه‌ای که نوشته‌بوده از برخی حلالیت خواسته ؛ محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفته: همان لحظه‌های نخست نامه‌ای که محمدعلی‌نجفی نوشته‌بود، نشان می‌داد که او قاتل است اما با توجه به حلالیت‌خواستن‌های‌اش از برخی نزدیکان‌اش، بیم آن می رفت اگر این نامه‌ها و ماجرای قاتل‌بودن نجفی رسانه‌ای شود، خودکشی کند، سعی کردیم حرفی با صراحت اعلام نکنیم.
از همان اول دنبال نجفی بودیم تا این‌که هم‌زمان با اعزام ماموران به ویلای دماوند نجفی نزد پلیس آگاهی رفت و تسلیم شد./رکنا

محتوای نامه ای که نجفی از خود گذاشته به روایت یک پایگاه خبری:

شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران بعد از دستگیری نجفی از نامه‌ای سخن گفته بود که محمدعلی نجفی پس از قتل همسرش، از خودش به جا گذاشته بود.
به گزارش این پایگاه، محمد علی نجفی این نامه را در منزل دختر خود گذاشته بوده و در آن از انگیزه خود برای قتل همسرش سخن گفته است.

این رسانه مطلع شده که در متن نامه، شهردار سابق تهران مدعی شده که همسرش با مرد دیگری در ارتباط بوده است. بنا به ادعای وی، او بارها از همسرش خواسته تا به ارتباطش با آن مرد خاتمه دهد.
محمدعلی نجفی در نامه خود گفته که پس از تداوم این تماس ها، وی مهدورالدم محسوب می شده و بر همین اساس همسرش را به قتل رسانده است.

چندین ماه پیش نیز محمدعلی نجفی از وی خواسته بود تا با دریافت یک منزل مسکونی از وی طلاق بگیرد، اما همسرش مصرا خواستار ادامه این رابطه بوده است.
طبعا گزارش این رسانه بر اساس محتوای نامه ای است که توسط آقای نجفی نگارش شده و از صحت و یا عدم صحت ارتباط خانم میترا استاد با فرد دیگر، مستقلا مطلع نیست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا