چهره هاسلبریتی ایرانی

دستمزد نوید محمدزاده برای تبلیغ برند آبمیوه چقدر است؟ + ویدیو

دستمزد نوید محمدزاده برای تبلیغ برند آبمیوه چقدر است؟ به همراه ویدیو تبلیغ نوید محمدزاده همچنین اطلاعاتی درباره ورود این بازیگر به دنیای تبلیغات در این مطلب. نوید محمدزاده به جمع بازیگرانی که در عرصه تبلیغات فعالیت می‌کنند اضافه شده و در اولین فعالیت تبلیغاتی خود، با یک نشان تجاری مشهور که آب میوه و نوشیدنی تولید می‌کند، همکاری داشته است.

دستمزد نوید محمدزاده برای تبلیغ برند آبمیوه
دستمزد نوید محمدزاده برای تبلیغ برند آبمیوه

او در این تبلیغ کوتاه که مدت آن کمتر از یک دقیقه است، از میان جمعیت عکاسانی که تصویر او را ثبت می‌کنند، از روی فرش قرمز عبور می‌کند، وارد فضایی مانند اتاق گریم بازیگران می‌شود و آب میوه می‌نوشد.

او جز تکرار شعار تبلیغاتی آن نشان تجاری در پایان تیزر، دیالوگی در این ویدئو ندارد و فقط در حد چند ثانیه در انتهای ویدئو دیده می‌شود. به رغم آن که این آگهی خوش‌ساخت و چشم‌نواز از آب درآمده، اما هیچ خلاقیت ویژه‌ یا متفاوتی در آن دیده نمی‌شود و محمدزاده در نقطه شروع فعالیت تبلیغاتی خود، حضور متفاوت و جذابی در یک تیزر نداشته است.

معلوم نیست فعالیت تبلیغاتی نوید محمدزاده ادامه‌دار خواهد بود یا خیر اما او این روزها که دوران اوج خود در سینما را سپری می‌کند، کمی زود وارد عرصه تبلیغات شده است. پیشتر ستاره‌هایی مانند محمدرضا گلزار، بهرام رادان و نیکی کریمی هم سابقه حضور در تبلیغات را داشته‌اند.

 تبلیغ کالاهای مختلف توسط سلبریتی‌ها محدود به ایران نبوده و همه ما تبلیغات برندهای خارجی را با حضور ستاره‌های دنیای سینما و ورزش به خاطر داریم. مثلا تبلیغ «روغن موتور کاسترول» با حضور دیوید بکهام، یا تبلیغ «نایک» با حضور کریس رونالدو، یا تبلیغات «پپسی» و «آدیداس» با حضور لیونل مسی و حتی تبلیغ «ژیلت» با حضور راجر فدرر تنیسور مشهور جهان.

این روزها نیز تبلیغ کالاهای مختلف توسط ستاره‌های سینما و تلویزیون ایران بیش از همیشه اوج گرفته و تلویزیون که در سال‌های طولانی تبلیغ‌هایی با تصاویر بازیگران را پخش نمی‌کرد، دیگر هیچ ممانعتی برای این مسئله قائل نیست. اما مسئله‌ای که کشور ما را در زمینه حضور چهره‌های هنری و ورزشی در تبلیغات متفاوت از کشورهای دیگر می‌کند، عدم وجود قوانین و ضوابط مشخص در زمینه حضور چهره‌های هنری و ورزشی است.

البته به هر ترتیب مسئولان زیربط هربار که در مقام پاسخگویی در این موضوع قرار می‌گیرند، با رد شبهه‌های مطرح شده، اعلام می‌کنند که همه چیز شفاف است و هیچ مسئله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

همچنین میزان دستمزدها نیز تا حدودی سلیقه ای ست. مثلا دیده شده بازیگری که چهره مشهورتری ست و برند صاحب نام تری را تبلیغ می کند کمتر از بازیگر دیگری دستمزد گرفته. در این مورد خاص و در خصوص نوید محمدزاده گفته شده که یکی از رکوردداران گرفتن دستمزد است اما همچنان در مرتبه پایین تری از محمدرضا گلزار قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا