اجتماعیاخبار داغ

دعانویسی به بهانه مصون نمودن افراد از ابتلا به بیماری کرونا

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره دعانویسی به بهانه مصون نمودن افراد از ابتلا به بیماری کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سرهنگ شاهپور فلاحی ، فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۲۰ میلیون ریالی از طریق دعانویسی به بهانه مصون نمودن افراد از ابتلا به بیماری کرونا توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد!

سرهنگ شاهپور فلاحی ، فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر، گفت:

در پی شکایت دو نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به روش دعا نویسی به بهانه مصون نمودن افراد از ابتلا به بیماری کرونا و رمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت. این کلاهبردار با سوء استفاده از سادگی شهروندان و ترس ایجاد شده در بین آنان به خاطر شیوع ویروس کرونا، با عوام فریبی و اخذ هزینه های کلان به بهانه مصون نمودن آنان از ابتلا به بیماری کرونا و همچنین حل مشکلات زندگی آنان ، از این افراد ۲۲۰ میلیون ریال پول دریافت که با شکایت آنان،وی دستگیر و در بازجویی فنی به بزه انتسابی اعتراف نمود!

سرهنگ شاهپور فلاحی ، فرمانده انتظامی شهرستان قدس در ادامه با اشاره به اینکه متهم در اعترافات خود به کلاهبرداری از چندین نفر به روش رمالی و دعا نویسی، افزود:

متهم دستگیر شده مبالغ بسیار زیادی از شهروندان اخاذی و با نشر اکاذیب سعی در ایجاد وحشت در بین شهروندان و در نتیجه سود سرشار به خاطر دعا نویسی و رفع بلا داشت که با هوشیاری پلیس دستگیر شد و به همراه کتاب های ادعیه و رمالی کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا