تلویزیون

دورهمی امیر آقایی چرا پخش نشد ؟ + جزئیات | آیا امیر آقایی ممنوع التصویر است؟

دورهمی امیر آقایی چرا پخش نشد ؟ به همراه جزئیات عدم پخش برنامه دورهمی پنجشنبه شب ۲۶ تیر ۹۹ و آیا امیر آقایی در تلویزیون ممنوع التصویر است. برنامه دورهمی با حضور امیر آقایی ، بازیگر سینما و تلویزیون قرار بود امشب به روی آنتن برود ولی به دلایل نامعلومی این برنامه کنسل شده و برنامه ژاله صامتی مجدد پخش شد.

دورهمی امیر آقایی چرا پخش نشد
دورهمی امیر آقایی چرا پخش نشد

برنامه دورهمی با حضور امیر آقایی ، بازیگر سینما و تلویزیون قرار بود ۲۷ تیر به روی آنتن برود ولی به دلایل نامعلومی این برنامه کنسل شده و برنامه ژاله صامتی مجدد پخش شد.

در این باره شنیده می شود دلیل پخش نشدن گفت و گوی امیر آقایی،‌ نقص فنی نیست بلکه به سریال «آقازاده» بر می گردد. بر اساس شنیده ها، برخی مدیران ارشد تلویزیون با پخش این گفتگو آن هم در زمانی که «آقازده» در حال توزیع است، مخالفت کرده اند.
امیر آقایی در گفت و گوی خود با مهران مدیری درباره این سریال و پدیده آقازادگی صحبت کرده است و احتمالا نگرانی مدیران سیما به همین بخش برمی گردد.

آقایی از بازیگران مطرح سینما کشور است و فعالیت حرفه‌ای خود را با فیلم “ارتفاع پست” ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز کارد. “اولین شب آرامش” نیز اولین نقش آفرینی او در یک سریال تلویزیونی بود. آقایی روند پیشرفت را پله پله طی کرد، او با حضور در “کوچه بی‌نام” و “چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت” توانست خود را مطرح کند‌.

اما این فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” برادران جلیلوند بود که آقایی را به عنوان یک بازیگر توانمند در سینمای ایران معرفی کرد. اوج کار آقایی نیز در “شنای پروانه” رخ داد، جایی که او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به خانه برد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا