تلویزیون

زمان پخش خندوانه ۹۸ با اجرای رامبد جوان از شبکه نسیم

زمان پخش خندوانه ۹۸ از شبکه نسیم چه موقع است؟ بعد از اتفاقاتی که رامبد جوان در کانادا تجربه کرد و ماجرای به دنیا آوردن فرزند او خارج از ایران در شبکه های اجتماعی بسیار داغ شد، گفته می شد که این مجری در تلویزیون ممنوع الکار است اما چندی قبل با اعلام مرتضی میرباقری معاون سیما؛ او و خندوانه به شبکه نسیم باز می گردند.

زمان پخش خندوانه ۹۸
زمان پخش خندوانه ۹۸

انتطارها برای پخش خندوانه از شبکه نسیم در نیمه دوم امسال ادامه داشت تا اینکه کنداکتور جدید شبکه منتشر شد. برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی در کنداکتور رسمی منتشر شده از سوی شبکه «نسیم» خبری از سری جدید «خندوانه» نیست و این شایعه مطرح شد که احتمالاً‌ تا پیش از نوروز ۹۹ شاهد پخش این برنامه نخواهیم بود.

در جدیدترین خبر اما محمد احسانی مدیر شبکه “نسیم” درباره تاریخ دقیق بازگشت “خندوانه” که گفته شده بود اسفندماه امسال روی آنتن می‌رود، بیان کرد: تاریخ دقیق بازگشت برنامه خندوانه هنوز مشخص نیست چون لوکیشن مشکلی دارد که باعث تاخیر برنامه شده است.

وی ادامه داد: برنامه در همان لوکیشن قبلی است اما نیاز به هماهنگی‌هایی دارد و هنوز باید دکورهای آن آماده شود.

مدیر شبکه “نسیم” در ادامه درباره ویژگی‌های فصل جدید برنامه تصریح کرد: بالاخره خندوانه بخش‌هایی ثابت و جذاب دارد که این آیتم‌ها و بخش‌ها تکرار خواهد شد. از طرف دیگر بخش‌های جدیدی هم دارد که در اتاق فکر برنامه در حال بررسی است. در سری جدید قرار است چهار شب در هفته “خندوانه” روی آنتن برود.

آخرین قسمت برنامه خندوانه از فصل ششم  جمعه ۱۶ فروردین از شبکه نسیم پخش شد و در بخشی از این برنامه رامبد جوان مجری برنامه و جناب خان شخصیت عروسکی برنامه با خداحافظی موقتی از بینندگان برنامه اعلام کردند. گفته می شود تولید و پخش سری جدید این برنامه از زمستان ۹۸ مجددا از سر گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا