چهره هاسلبریتی ایرانی

رضا مختار مدل ایرانی کمپانی مرسدس بنز کیست؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

رضا مختار مدل ایرانی کمپانی مرسدس بنز کیست؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

رضا مختار روز اول مهر ۱۳۶۹ به دنیا آمد. او از بچگی به ورزش علاقه داشته و ورزش هایی مثل ژیمناستیک، شنا و فوتبال را انجام می داد. مختار در خصوص حضور در صنعت مدلینگ می گوید اصلا فکر نمی کرده که وارد مدلینگ شود. اما سابقا وقتی ۱۷ سال داشت با انتشار عکس هایش در فیسبوک چند برند به او پیشنهاد همکاری می دهند.

با انتشار عکسهای جدیدش که او را در حال تبلیغات و مدلینگ نشان می دادند سایر برندها برای همکاری با او مشتاق می شوند. مختار از همین موقع تصمیم می گیرد در فیتنس مشغول شود و بدنش را برای مدلینگ فرم دهد.

یکی از شگردهای رضا مختار در نگهداری فرم مطلوب بدنش پرهیز از غذاهای چرب است. او می گوید چند سال است که مصرف غذاهای چرب را کنار گذاشته است.

مختار می گوید سبک ورزش کردن و تغذیه او با ورزشکاران عرصه بدنسازی و پرورش اندام تفاوت دارد. او می گوید برای آنکه به لحاظ جسمانی فرم مطلوب برای کار مدلینگ را حفظ کند باید کمتر از ورزشکاران غذاهای پروتئین دار بخورد. مختار می گوید چند سال است که خوردن نان را به واسطه داشتن کربو هیدرات کنار گذاشته است. او معمولا سه روز در هفته به استخر می رود.

رضا مختار در استانبول برند تبلیغاتی و فشن خود را دایر می کند و با برندهای مشهور لباس که در این شهر نمایندگی داشتند همکاری می کند.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

رضا مختار مدل ایرانی کمپانی مرسدس بنز کیست؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا