کلیپ داغ

رفتار توهین آمیز ناصر شریفی نماینده ⁧هرمزگان و فیلمبرداری از پول دادن به کودکان+ویدیو

مجله اینترنتی کولاک: فیلم رفتار توهین آمیز ناصر شریفی نماینده ⁧هرمزگان و فیلمبرداری از پول دادن به کودکان باعث واکنشهای منفی زیادی در شبکه های اجتماعی شد. ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ناصر شریفی نماینده هرمزگان در مجلس، پولی تحت عنوان پول عیدی به مناسبت عید فطر به کودکان می دهد.

آنطور که در ویدیو مشخص است تعداد کودکان زیاد است و آنها ملتمسانه از این نماینده مجلس می خواهند به آنها پول دهند. ناصر شریفی هم در حالیکه لبخندی به لب دارد پولها را با حالتی توهین آمیز ببین کودکان پخش کرده و یکی از نزدیکانش از این صحنه فیلم می گیرد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. رفتار ایشون توهین آمیز بوده یا نوشته شما؟ اکثر افراد تحت تاثیر عناوین نادرستی که مسیح علینژاد به کار برد مثل کودک آزاری قرار گرفتن و واکنش منفی نشون میدن. چرا اینجوری فکر نمیکنین که ایشون به همه عیدی داده و بخشی اضافه اومده و بچه ها میخوان اون باقی مونده رو به دست بیارن؟ طبیعیه که بچه ها بخوان عیدیشون بیشتر باشه ولی عده ای فکر کردن این بچه ها از سر فقر دارن فریاد هل ناصر من ینصرنی سر میدن. اگه به فیلم دقت کنید میبینید که ایشون انتظار نداشته این همه دورش جمع بشن و حالا نمیدونه چیکار کنه و اطرافیان دارن بهش راهکار میدن و به زبون محلی میگن بریز بره تا خودشون بردارن. این ویدیو تو رسانه ها محلی پخش شد و چندان واکنش منفی در پی نداشت ولی چون مردم سایر نقاط با این صحنه غریبه اند واکنش منفی نشون میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا