چهره هاسلبریتی خارجی

روایت آنجلینا جولی از حسادت برد پیت به او!

مجله اینترنتی کولاک؛ ترجمه سمیرا فیض آبادی: آنجلینا جولی در یکی از مصاحبات اخیرش در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او در این مصاحبه درمورد دلیل اصلی جدایی‌اش از چهره برجسته هالیوود، براد پیت نیز صحبت کرده است. آنجلینا جولی و براد پیت یکی از داغ ترین و جذاب‌ترین زوج‌های هالیوود بودند. آنها سر فیلمبرداری فیلم «خانم و آقای اسمیت» به هم علاقه‌مند شدند و بعد از سال‌ها رابطه ۲۳ آگوست سال ۲۰۱۴ در فرانسه با هم ازدواج کردند. اما در سال ۲۰۱۶ بعد از دو سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند راه‌شان را از هم جدا کردند  و قلب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را شکستند.

 

از همان موقع این دو چهره برجسته هالیوود به هیچ وجه درمورد دلیل جدایی‌شان صحبت نکردند اما آنجلینا جولی به تازگی در مصاحبه‌ای از دلیل جدایی‌اش از آقای خوش‌تیپ و جذاب هالیوود سخن گفت. آنجلینا در این باره چنین گفت: «هیچ ارتباطی میان زن و مرد کاملا سیاه و سفید نیست، درحالیکه من و براد نقطه نظرهای متفاوتی در مورد مسائل گوناگون داشتیم، موضوع اصلی‌ای که باعث جدایی ما شد، اختلاف نظر ما در مورد نوع تربیت بچه‌هایمان بود.»

جولی در ادامه گفت حسادت براد پیت و اعتیاد او به مشروبات الکلی از دلایل اصلی جدایی آنها بوده است. او در این باره گفت: «اعتیاد براد پیت به الکل باعث شده او خیلی از فرصت‌ها را در هالیوود از دست بدهد. او حسادت می‌کرد چون من به او اجازه نمی‌دادم در بیزنس من مداخله کند. با این همه او پدر بچه‌های من است و من دوست ندارم بیش از این درمورد او صحبت کنم.»

در عرصه کاری، آنجلینا جولی در حال حاضر درگیر فیلم جدیدش «“Maleficent: Mistress of Evil» می‌باشد. این فیلم دنباله فیلم «Maleficent» است که در سال ۲۰۱۴ نمایش داده شد. الی فنینگ، سم ریلی، ایملدا استولتون، جونو تمپل، هریس دیکینسان و لزلی مانویل دیگر بازیگران این فیلم هستند.  این فیلم ۱۸ اکتبر سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا