چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳

روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟ به همراه بیوگرافی و عکس های روبه حصاری بازیگر دوره جوانی جواد جوادی در این مطلب. سریال بچه مهندس علی رغم عدم استفاده از ستارگان سینما و تلویزیون اما توانست با تکیه بر داستان ساده اما جذاب خود و بازی کم نقص بازیگرانش، تبدیل به سریالی محبوب در بین مخاطبین شود.

سریال بچه مهندس ۳ در ادامه دو فصل گذشته است و قرار است در ماه مبارک رمضان هر شب در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما پخش می‌شود. یکی از شخصیت های محبوب و اصلی این سریال نقش «جواد جوادی» ست که توانسته طرفداران زیادی در این سریال پیدا کند. با توجه به گذشت سال ها در قصه سریال بچه مهندس ۳ طبیعی ست که نقش جواد جوادی هم بزرگتر شده و بازیگر آن نیز تغیی می کند.

در «بچه مهندس ۳» جواد جوادی از کودکی و نوجوانی عبور کرده و حالا جوان شده است. نقش جوانی این نقش را «روزبه حصاری» بازیگر جوان سینما و تلویزیون بازی می کند.

روزبه حصاری  ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران دیده به جهان گشود. وی فارغ‌التحصیل مرکز استعدادهای درخشان و دارای مدرک مهندسی صنایع است. حصاری در سال ۱۳۹۰ در دوره‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد. از آثار روزبه حصاری می‌توان به بازی در نمایش‌های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد.

روزبه حصاری همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن‌بست»، نوشته ریچارد پارسونز، را بر عهده داشته‌است. این هنرمند، نامزدی جایزه بهترین کارگردان و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره تئاتر امید برای نمایش «مرگ در می‌زند»، از جشنواره تئاتر امید را در کارنامه هنری خویش‌ دارد.

روزبه حصاری تاکنون در سریال تاریکی شب روشنایی به ایفای نقش پرداخته است و هم اکنون نیز در سریال سلام آقای مدیر نقش اول این سریال یعنی امیرعلی صدرا را بازی می‌کند که مدیر یک مدرسه است و بازیگران متعددی که در کنار او به ایفای نقش می‌پردازند.

اینستاگرام روزبه حصاری

instagram.com/roozbehhesari


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال بچه مهندس ۳ + خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا