چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس لو رفته از زاویه سازی فک و صورت یکتا ناصر | یکتا ناصر بعد از عمل

یکتا ناصر بعد از عمل – یکتا ناصر بازیگر محبوب ایرانی اخیرا عملی انجام داده است زاویه سازی فک و صورت ما در ادامه عس های جدید او را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم. با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

یکتا ناصر بعد از عمل

یکتا ناصر بعد از عمل

یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده ولی بازی در سریال ” با من بمان ” به کارگردانی حمید لبخنده و راهنمایی ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد داد سبب شد که دیگر به کلاسهای بازیگری فکر نکند و درصورتی که خلعی در این مورد دارد با مطالعه پر کند.مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه.

زاویه سازی فک و صورت یکتا ناصر

زاویه سازی فک و صورت یکتا ناصر

منوچهر هادی در سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد.وی درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

زاویه سازی فک و صورت یکتا ناصر

عکس های جدید یکتا ناصر در سال ۹۹

یکتا ناصر (متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

زاویه سازی فک و صورت یکتا ناصر

میکاپ جذاب یکتا ناصر

هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا