سینماسینمای‌ایران

زمان اکران فیلم رگ های آبی + داستان کامل و بازیگران

در این مطلب، درباره زمان اکران فیلم رگ های آبی و همچنین بازیگران این فیلم سینمایی توضیح خواهیم داد؛ با ما همراه باشید. فیلم سینمایی ” رگ های آبی ” به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی جهانگیر کوثری ، تهیه‌ کننده، مجری، فوتبالیست، گزارشگر فوتبال و روزنامه‌ نگار در مورد زندگی شاعر معروف فروغ فرخزاد خواهد بود! لازم به بیان است پروانه ساخت فیلم سینمایی ” رگ‌ های آبی” صادر شده است.

زمان اکران فیلم رگ های آبی به کارگردانی جهانگیر کوثری
جهانگیر کوثری ، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی ” رگ های آبی ” درباره این فیلم می گوید: ” قرار است فیلم سینمایی فروغ فرخزاد را با موضوع زندگی این شاعر معاصر جلوی دوربین ببریم و فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط خود من و نعیمه اسلامی نوشته شده است! پروانه ساخت فیلم تازه صادر شده است و از طرفی همه ی ما هنوز داغدار جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی هستیم.  بعد از فراهم شدن شرایط ساخت فیلم، تولید آن را آغاز می‌ کنیم و قطعا ساخت فیلم امسال خواهد بود! “
بد نیست بدانید جهانگیر کوثری ، همسر رخشان بنی‌ اعتماد، کارگردان، فیلم‌ نامه‌ نویس، تهیه‌ کننده، مستندساز و پدر باران کوثری ، بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه است. او فعالیت در سینمای حرفه‌ ای را از سال ۱۳۵۰ شمسی و با دستیاری کارگردان در فیلم سینمایی ” سراب ” به کارگردانی مهدی ژورک و به نویسندگی سیروس الوند آغاز کرده است و در سال‌ های ۱۳۵۳ شمسی و ۱۳۵۹ شمسی فیلم‌ های کوتاه و مستند ” رهایی ” ، ” شکوفه ناز و درخت کهن “، ” شب پا ” ، ” پهلوان نه قهرمان ” ، ” دوباره به راه می‌ افتیم” و ” طبیعت زیبای ایران ” را ساخته‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا