تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید برنامه چهل تیکه شبکه نسیم

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید برنامه چهل تیکه شبکه نسیم به همراه جزئیات پخش این برنامه مفرح و نوستالژیک با اجرای محمدرضا علیمردانی در این مطلب. سری جدید برنامه «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی الهام حاتمی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور، اجرای محمدرضا علیمردانی و با صحنه آرایی و دکور جدید به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

پخش و تکرار فصل جدید برنامه چهل تیکه
پخش و تکرار فصل جدید برنامه چهل تیکه

پخش فصل جدید «چهل تیکه» از ۲۵ مرداد ماه آغاز می شود. به نقل از روابط عمومی چهل تیکه، برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» که تولید آن از اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ آغاز شده بود، از ۲۵ مرداد ماه روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

این فصل از چهل تیکه نیز همانند فصل های قبلی آن به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی تولید شده است و اجرای آن را محمدرضا علیمردانی برعهده دارد. چهل تیکه که به مرور خاطرات و نوستالژی سالهای پیشین با حضور هنرمندان و افراد شاخص می پردازد، این بار با دکور و فرمی متفاوت از فصل های گذشته آن تولید شده است. 

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» از روز شنبه ۲۵ مردادماه در ساعت ۲۳ شب از شبکه نسیم پخش می شود.

محمدرضا علیمردانی ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آکمد. علیمردانی صداپیشه، خواننده و بازیگر است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و تاکنون به‌ عنوان دوبلور بسیاری از انیمیشن‌ها فعالیت داشته‌ است. علیمردانی در سال ۱۳۷۰ بازیگری را به شکل آکادمیک آموخت و در سال ۱۳۷۴ رسماً وارد عرصهٔ تئاتر شد.

علیمردانی از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته‌ است. خود او در این باره می‌گوید در حالیکه پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می‌شود. علیمردانی فعالیت هنری خود را با بازیگری آغاز کرده‌است و تا کنون در بیش از ۴۰ کار تصویری دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا