تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار فصل چهارم کودک شو + نحوه شرکت در برنامه

زمان زمان دقیق پخش و تکرار فصل چهارم کودک شو مشخص شد. فصل چهارم برنامه تلویزیونی «کودک شو» از ۱۸ اسفندماه و مقارن با میلاد حضرت علی (ع) روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

پخش و تکرار فصل چهارم کودک شو
پخش و تکرار فصل چهارم کودک شو

از آن جایی که این برنامه با هدف تعامل بین خانواده‌ها و فرزندانشان شکل گرفته است، در همین راستا بخشی طراحی شده، تا زمینه این ارتباط بیش از پیش فراهم شود. در این بخش هر خانواده با عروسک هایی که در اختیارشان قرار می گیرد، نمایشی را برای فرزند خود و دیگر حاضران اجرا می کنند. اجرایی که با قصه گویی، صداپیشگی و اغلب هنرهای لازم برای یک نمایش عروسکی همراه است؛ پس از آن هم خانواده برنده توسط تماشاچیان حاضر انتخاب می‌شود.

در این بخش قصه ها و داستان های گوناگونی توسط اتاق فکر برنامه در نظر گرفته شده است، که با تبادل نظر با خانواده ها به آن شکل داده می شود و هر گروه متناسب با نوع اجرایی که ارائه می دهد مورد قضاوت قرار می گیرد.

برنامه «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی هر هفته در روزهای زوج، در ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه نسیم می رود. پخش این برنامه در قالب یک فصل ۹۰ قسمت، با اجرای پژمان بازغی ادامه دارد و قرار است به زودی علاوه بر بخش‌های مذکور، چهره‌هایی از حوزه‌های گوناگون نیز به آن اضافه شوند.

کودک شو بدون تماشاگر!

رضا نصیری مشاور مسابقه «کودک شو» درباره وضعیت ضبط این برنامه که نوروز ۹۹ فصل جدید آن از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت، اظهار کرد: در قسمت‌های جدیدی که از برنامه ضبط می‌کنیم تماشاگر حضور نخواهد داشت، هنوز شرایط بحرانی نشده بود که ما چند قسمت ابتدایی از برنامه را با حضور تماشاگران ضبط کردیم و زمانی که دیدیم ویروس کرونا چگونه پیش می‌رود، از تماشاگران برای حضور در استودیو عذرخواهی کردیم.

وی ادامه داد: اکنون هم با وجود اینکه اکیپ‌هایی برای ضدعفونی و استریل استودیو می‌آیند، باز هم تماشاگر حذف شده است.

نصیری درباره حضور شرکت‌کننده‌ها با کودکانشان نیز عنوان کرد: در هر برنامه دو خانواده با کودکشان می‌آیند که تمام مسایل بهداشتی برای ایزوله شدن محیط انجام می‌شود. ما تمام محیط را در حد بیمارستان ضدعفونی می‌کنیم و تب سنجی و معاینه نیز انجام می‌شود. همچنین فاصله ایمنی شرکت‌کنندگان نیز در طول ضبط رعایت می‌شود.

وی درباره اینکه چند قسمت از فصل جدید برنامه با تماشاگر ضبط شده است عنوان کرد: ۱۵ قسمت برنامه نوروزی داریم که از آن چهار قسمت با تماشاگر ضبط شده و باقی بدون تماشاگر ضبط می‌شود.


همچنین بخوانید:

نحوه ثبت نام در سری جدید برنامه کودک شو شبکه نسیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا