تلویزیون

ساعت دقیق پخش و تکرار مرحله فینال برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید روزهای پایانی را سپری می کند و به فینال اولین دوره از این برنامه نزدیک می شود. فینال عصر جدید در شب عید غدیر از شبکه ۳ سیما پخش می شود.

 

بعد از حدود ۶ ماه رقابت نفسگیر، پنج استعداد برتر از بیش از ۵۰ زمینه استعداد، ۳ مرحله سخت مقدماتی، دور دوم و نیمه‌نهایی را پشت سر گذاشته‌اند تا در فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران، رقابت آخر را برای قهرمانی رقم بزنند.

در مرحله نیمه نهایی این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.در نهایت پارسا خائف، محمد زارع، فاطمه عبادی، سعید فتحی‌روشن و گروه دختران نینجا به فینال این مسابقه راه پیدا کردند.

فینال عصرجدید با تنوعی چشمگیر اتفاق خواهد افتاد؛ تنوعی که موسیقی سنتی، سیرک، نقاشی با شِن، شعبده ذهن‌خوانی و نمایش‌های رزمی را شامل می‌شود و این فینالیست‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برنده اعتبار “۵۰۰ میلیون تومانی” قهرمانی باشند.

فینال مسابقه «عصرجدید» دوشنبه ۲۸ مرداد ماه از شبکه سوم سیما پخش می شود. زمان تکرار آن هنوز دقیقا از سوی شبکه ۳ اعلام نشده است اما احتمالا ۲۹ مرداد ساعت ۱۸ زمان تکرار فینال عصر جدید خواهد بود که به محض قطعی شدن زمان تکرار پخش فینال در همین پست اطلاع رسانی می شود.

این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی روی آنتن می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا