تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایرانیش شبکه ۲ سیما

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه ایرانیش با اجرای پوریا پورسرخ از شبکه ۲ سیما مشخص شد. دکور مسابقه به طراحی پیمان قانع آماده شده و این مسابقه روی آنتن شبکه دو می رود. از آن جا که ایرانیش یک مسابقه میدانی با حضور خانواده‌ها است نیازمند یک دکوری به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر بودیم و برای همین آماده شدن دکور زمان می‌برد.

پخش و تکرار مسابقه ایرانیش
پخش و تکرار مسابقه ایرانیش

مسابقه ی خانوادگی ایرانیش با طراحی بازی های سنتی ایرانی از اقلیم های مختلف ایران و با ایجاد فضای شاد در رقابت ها ، بر آن است تا سرمایه های فرهنگی و بومی سرزمینمان را به نسل امروز یادآوری کند. تمامی رقابت ها در ایرانیش کاملا بومی بوده و شرکت کننده ها بخت خود را با انجام بازی های مفرح ایرانی می آزمایند. در سرزمین ما چند هزار بازی وجود دارد که بیشتر آنها جنبه ی سرگرمی داشته و قابل رقابت نیست.

در ایرانیش بازی های ایرانی هیجان انگیز و قابل رقابت برای تمامی رده های سنی در خانواده، مراحل مسابقه را تشکیل خواهد داد. همچنین؛ ضرب المثل ها، اشعار، اطلاعاتِ عمومی، تاریخی، فرهنگی و طبیعیِ سرزمینمان نیز، در ایرانیش جایگاه ویژه ای دارد.

این مسابقه هر هفته دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه پس از گفت وگوی خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ با اجرای پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا