سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران

زمان پخش و تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم به همراه خلاصه داستان و بازیگران سریال زیر پای مادر و اطلاعات تکمیلی از این سریال در این مطلب. سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌اله از یکشنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۲ برای آی‌ فیلمی‌ها پخش می‌شود.

پخش و تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم
پخش و تکرار سریال زیر پای مادر از شبکه آی فیلم

کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، علیرضا آرا، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، مجید نوروزی، درسا بختیار، مهدیه نساج، پاوان افسر، آزاده سدیری، نوید خداشناس، داریوش سلیمی، عبدالحمید نوروزی، علی محسنی، پویاجانفزا، آتیلا پسیانی، سهند دستوری از بازیگران این سریال بوده‌اند.

«زیر پای مادر» داستانی خانوادگی و چندوجهی دارد و اتفاقات رخ‌داده میان اعضای یک خانواده را به تصویر می‌کشد. مخاطبان آی‌فیلم می‌توانند بازپخش این مجموعه تلویزیونی را در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد تماشا کنند..

زیر پای مادر ابتدا در ماه رمضان (خرداد ماه) ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد. بنا به گفتهٔ پریوش نظریه، بازیگر این سریال، قسمت پایانی این سریال به دلیل سانسورهای مکرر، دوباره فیلم برداری شد و پایان آن به کلی تغییر یافت. همچنین نام مجموعه از دیباجی به لبخند رخساره و مجدداً به زیر پای مادر تغییر یافت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: هیچ گاه دورى، دوستى نمى آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلى مى رسند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا