چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل زینب سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک می خوانید که، زینب سلیمانی ، دختر فرمانده فقید سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی می باشد که زمستان سال گذشته در عراق به شهادت رسید. سردار حاج قاسم سلیمانی در حمله پهباد آمریکایی به فرودگاه بغداد در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به شهادت رسید. در این حمله ابومهدی المهندس ، از فرماندهان گروه شبه ‌نظامی عراقی حشد شعبی به ‌همراه ۱۰ تن دیگر به شهادت رسیدند. وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ ، رئیس‌ جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده‌ بود. در ادامه توضیحاتی درباره زندگینامه کامل زینب سلیمانی خواهیم داشت:

پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، بارها و بارها نام و تصاویر زینب سلیمانی در رسانه‌ ها منتشر شد. ویدیویی نیز از وی به طور گسترده در شبکه ‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می ‌داد زینب نامه ‌ای را خطاب به ایالات متحده آمریکا و به زبان عربی می‌ خواند! این فیلم نشان می ‌داد که زینب سلیمانی به خوبی قادر به صحبت به زبان عربی است. زینب سلیمانی سپس از سید حسن نصرالله ، بشار اسد ، عبدالمالک الحوثی و جنبش فلسطینی حماس خواسته بود تا انتقام پدر خود را از ایالات متحده آمریکا بگیرند.

زندگینامه کامل زینب سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی + زندگی شخصی و اینستاگرام

سخنرانی زینب سلیمانی در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی

زینب سلیمانی در سخنرانی مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفت: ” آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.

پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صیهونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن جهان دیدند.

آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادیخواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیریان خواهند بود.

به قول پدرم ، آقای ترامپ قمارباز تصویر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک، توخالی درآمد و به خاک و خون کشیدن دو مجاهد بزرگ موجب اختلاط خون مجاهدان بزرگ ابومهدی و حاج قاسم و عامل پیوند تاریخی دو ملت ایران و عراق شد و تنفر جاودانه آنان را علیه آمریکا برانگیخت.

دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا از این کشور را کلید زد. خانواده سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، افغانستان، لبنان، عراق، یمن و فلسطین هستند در انتظار مرگ فرزندان‌شان روزهای‌شان را سپری خواهند کرد.

زندگی شخصی زینب سلیمانی

ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیست هستی خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد. رهبرم و پدرم، پدری داشت که در کنارش بود، در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم در کنارش خواهیم ماند. امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام دادند. عموی عزیزم سیدحسن نصرالله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، زیاد نَخاله، بشار اسد، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی که هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند، پیام‌شان را خواهند داد.

دلم نمی‌آید نگویم، پدرم یک همراه دیگری هم داشت و او آقای پورجعفری بود. ایشان بدون پدرم آب و غذا نمی‌خورد و بدون پدرم نمی‌ خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در رکاب پدرم به آرامش رسید.

همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران و امت مقاومت و آزادی‌خواهان جهان جای دارد. با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می‌دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی‌های پدرم که همواره زنده است و نزد خداوند روزی می‌خورد، زندگی می ‌کنیم و بغض و کینه خود و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد. “

نخستین بار، زمانی تصویر و سخنان زینب سلیمانی در شبکه ‌های اجتماعی منتشر شد که حسن روحانی ، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به خانه آنها در تهران رفته بود. در این دیدار زینب سلیمانی از حسن روحانی پرسید که چه کسی انتقام پدر وی را خواهد گرفت؟

حسن روحانی ، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز در پاسخ به وی گفت که همه انتقام خواهند گرفت.

زینب سلیمانی چند سال دارد؟

زینب سلیمانی متولد سال ۱۳۷۰ شمسی می باشد. در آن زمان، مدتی شایعه شده بود که وی با پسر شهردار تهران ازدواج کرده است، که این خبر توسط عموی وی تکذیب شد. چندی پیش نیز ، خبری مبنی بر ازدواج زینب سلیمانی با رضا صفی‌الدین ، پسر هاشم صفی ‌الدین ، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان منتشر شد! رضا صفی ‌الدین ، خود نیز یکی از مسئولان ارشد حزب ‌الله لبنان است. لازم به بیان است این خبر را زینب مغنیه ، خواهر شهید عماد مغنیه ، از فرماندهان شهید حزب ‌الله لبنان متتشر کرده بود. زینب مغنیه ، خواهر شهید عماد مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی ‌الدین را با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت!

در تصویری که از این ازدواج منتشر شده است، نام دو شخص که با رنگ طلایی نوشته شده است، در بالای آنها شمع و در میان آنها کلمه عشق به زبان انگلیسی قرار دارد، دیده می ‌شود! زینب مغنیه اقدام به نوشتن نام کامل این دو شخص کرده است و نوشته است: ” رضا هاشم صفی ‌الدین و زینب قاسم سلیمانی. “

اینستاگرام زینب سلیمانی

زینب سلیمانی در اینستاگرام

مدتی پیش، پس از واکنش تند دختر سردار سلیمانی به برخی جریانات اخیر، اینستاگرام در اقدامی عجیب صفحه او را بست! اینستاگرام ، صفحه دختر سردار سلیمانی را به دلیل مطلب اخیر وی علیه صبا کمالی و ماجرای دختر آبی، بست!

در حال حاضر، اینستاگرام زینب سلیمانی غیرفعال شده است.

نشانی توییتر زینب سلیمانی

znb_soleimany@

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا