چهره هاسلبریتی خارجی

زندگینامه کامل شان مندز و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی شان مندز و همسرش همراه با عکس های جدید

کولاک ، محمد سیمری : در این مطلب زندگینامه کامل شان مندز از نظرتان می گذرد. یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین خواننده های جوان جهانی، که به عنوان سفیر ساعت برند آرمانی نیز برگزیده شده است، کسی نیست جز شان مندز! در این مطلب تصمیم داریم بیشتر درباره شان مندز به بحث بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

شان مندز

شان مندز متولد ۸ ماه اوت سال ۱۹۹۸ میلادی در مرکز استان انتاریو یعنی شهر تورنتو در کشور می باشد. شان در یک خانواده مذهبی بزرگ شده است! شان فرزند یک تاجر پرتغالی به نام ” مانوئل مندز ” می باشد! همچنین بد نیست بدانید مادر وی نیز با اصلیتی انگلیسی، در حرفه ی املات و مستغلات فعالیت دارد! وی او یک خواهر کوچک تر از خود به نام ” آلیا ” دارد.

جالب است بدانید او در ابتدا برای کانال دیزنی در شهر تورنتو، تست بازیگری داده بود! مندز در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی از دوره ی دبیرستان، فارغ‌ التحصیل شد.

ماجرای عجیب آغاز محبوبیت شان مندز

شان به موسیقی علاقه ی فوق العاده ای داشت! او توانست در سن ۱۴ سالگی و با تماشای ویدیوهای آموزشی در یوتیوب، با ساز گیتار آشنا شود و این ساز را بنوازد! او کم‌ تر از یک سال بعد، شروع به ارسال ویدیو در یوتیوب کرد. شان در حال حاصر در دو ساز گیتار و پیانو مهارت تمام و کمال دارد.

شان پس از ارسال یک کاور از ” جاستین بیبر ” به نام ” به همان اندازه که من را دوست داری ”در شبکه ی اجتماعی واین (نوعی نرم‌ افزار اشتراک گذاری ویدئو) در سال ۲۰۱۳ میلادی، شروع به جذب بینندگان زیادی در این شبکه ی اجتماعی کرد و چیری بیش از ۱۰۰۰۰ لایک و همچنین تعداد زیادی دنبال‌ کننده دریافت کرد!

شاید چالب باشد که بدانید شان پس از چند ماه، میلیون‌ ها بیننده و دنبال‌ کننده در شبکه ی اجتماعی واین به دست آورد و به خاطر خواندن شش ثانیه از آهنگ‌ های محبوب شناخته شد!

موفقیت او همچنان ادامه داشت! به صورتی که تا ماه اوت سال ۲۰۱۴ میلادی، او سومین فرد نوازنده با بیشترین دنبال‌ کننده در شبکه ی اجتماعی واین بود.

زندگینامه کامل شان مندز

استعداد شان مندز کشف می شود!

مدیر برنامه هنرمندان، یعنی اندرو گترلر در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی، شان و استعداد عجیب او را کشف کرد و وی را در سال ۲۰۱۴ میلادی به استودیوی ضبط موسیقی ایسلند برد!

در ماه آوریل همان سال، او برنده ی جایزه ی ” بهترین کاور آهنگ ” به خاطر آهنگ ” چیزی بگو ” از مسابقه ی ryan secret شد! شان در ماه مه سال ۲۰۱۴ میلادی به صورت رسمی با استودیوی ضبط موسیقی ایسلند قرارداد همکاری خود را بست!

مندز

انتشار اولین آهنگ مندز

شان مندز به عنوان یک  خواننده و ترانه‌ سرای بین الملی، اولین تک آهنگ خود را به نام ” مهمانی از زندگی ” در ۲۶ ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر کرد! شاید جالب باشد که بدانید او جوان ترین خواننده ای شد که اولین آهنگ خود را در شماره ی ۲۵ از ۱۰۰ آهنگ داغ و پرطرفدار بیلبورد ایالات متحده آمریکا آغاز کرد و او را در شماره ی ۲۴ تا هفته پایانی یعنی ۱۲ ماه ژوئیه سال ۲۰۱۴ میلادی نگه داشت!

موفقیت های وی ادامه داشت تا اینکه وی در سال ۲۰۱۴ میلادی، جایزه ی انتخاب نوجوان را برای ” ستاره وب ” در دنیای موسیقی به دست آورد! شان در ۶ ماه نوامبر سال ۲۰۱۴میلادی، تک آهنگ “چیزی بزرگ ” را به عنوان دومین آهنگ خود منتشر کرد.

شان مندز

انتشار اولین آلبوم مندز

شان در ۱۴ ماه آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی، اولین لبوم کامل خود را با نام ” دست نوشته ” منتشر کرد. این آلبوم موسیقی توانست شماره یک در بیلبورد۲۰۰ با ۱۱۹٬۰۰۰ نسخه آلبوم معادل با فروش ۱۰۶۰۰۰ نسخه در هفته ی اول را به خود اختصاص دهد! مندز پس از آلبوم ” دنیای من ۲ ” از ” جاستین بیبر ” ، جوان ترین هنرمندی بود که توانست کار خود را با شماره ی یک آغاز نماید!

سومین آهنگ آلبوم شان، به نام ” کوک” ، در رده ی چهارم ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد در ایالات متحده آمریکا قرار گرفت! حتی در حال حاضر نیز ، آهنگ ” کوک ” جزو ۱۰ آهنگ برتر ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورها می باشد! همچنین اولین آلبوم او در میان ۱۰ آلبوم برتر در ایالات متحده آمریکا قرار دارد و اولین آهنگ وی نیز، در میان آهنگ های پاپ بزرگسالان و معاصر بزرگسالان قرار گرفته است! موفقیتی بزرگ و ارزشمند.

نام مندز در سال ۲۰۱۴ میلادی در بین ۲۵ نوجوان تاثیرگذار در مجله ی تایم قرار گرفت. همچنین نام او در سال ۲۰۱۵ میلادی نیز جز سی نوجوان تاثیرگذار در مجله تایم قرار داده شد!

مندز

ادامه ی فعالیت ها و موفقیت های شان مندز جوان

شان تاکنون سه آلبوم استودیویی منتشر کرده‌ است؛ همچنین سه تور جهانی را نیز به نمایش گذاشته است و چند جایزه جهانی نیز دریافت کرده‌ است!

مدز دومین آلبوم استودیویی خود را به نام ” روشن کن ” در سال ۲۱۶ میلادی منتشر کرد؛ این آلبوم شامل تک آهنگ‌ هایی به نام ” با تو بهتر رفتار کنم ” و ” هیچ چیزی نیست که مرا عقب نگه دارد ” و… می باشد. این آلبوم توانست در چندین کشور به امتیاز ۱ دست یابد!

مندز آلبوم سوم استودیویی خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی با تک آهنگ ” در خون من ” منتشر کرد. شان فعالیت های خود را برای آلبوم چهارم استودیویی خود آغاز کرده است. او در در سال ۲۰۱۹میلادی آهنگ ” If I Can’t Have You ” یا ” اگر نمیتونم تو رو داشته باشم ” را به همراه موزیک ویدیوی آن منتشر کرد. این آهنگ به رتبه ی ۲ در میان ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد ایالات متحده آمریکا دست یافت! این رتبه، بالاترین رتبه برای آهنگ‌ های شان مندز در بیلبورد می باشد.

فعالیت مندز در عرصه بازیگری

شان توانست در سال ۲۰۱۶ میلادی، اولین تجربه ی بازیگری خود را در فصل سوم سریال ” ۱۰۰ ” به دست آورد!

تورهای جهانی شان مندز

تورهای جهانی مندز

شان علاوه بر برگزاری تورهای جهانی، در جشنواره‌ های موسیقی در سراسرقاره ی اروپا، آمریکای شمالی و همچنین آمریکای جنوبی به اجرا پرداخته است! او در آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی در یک کنسرت تلویزیونی به افتخار ۹۲ امین سالگرد ملکه الیزابت دوم اجرای باشکوهی را برگزار کرد.

فعالیت در عرصه مد و لباس

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی، مندز به عنوان سفیر ساعت برند آرمانی در کالکشن ” پاییزی زمستانی ۲۰۱۸ میلادی – ۲۰۱۹ میلادی ” اعلام شد! در ادامه و در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی، عکس هایی از مندز با ساعت‌ های هوشمند جدید مربوط به برند آرمانی، در رسانه‌ های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد.

علاوه بر این، او آخرین سفیر نام تجاری کلوین کلین می باشد. به عنوان آخرین همکاری نیز، وی در آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی، همکاری خود با زنجیره غذایی مستقر در کانادا یعنی ” تیم هورتونز ” را رسانه ای کرد.

زندگینامه کامل شان مندز

زندگی شخصی شان مندز

شایعات بسیار زیادی درباره ی رابطه ی شان و همسر خواننده مشهور کانادایی جاستین بیبر یعنی هیلی بالدوین، در گذشته مطرح بود! شان در یکی از مصاحبه های خود در این باره گفت: ” برای هیلی خوشحالم! او چه در ظاهر و چه در باطن زیباست. “

البته در حال حاضر نیز شایعاتی درباره ی رابطه ی شان مندز و کامیلا کابیو (خواننده و ترانه سرای کوبایی-آمریکایی) در جریان است! شان در این باره اظهار کرده است که آن ها فقط و فقط با یکدیگر دوست هستند!

شایعات درباره رابطه ی آن ها، پس از منتشر شدن موزیک ویدیو مشترک این دو به نام ” سینوریتا ” قوت گرفت!

لازم به بیان است شان به صورت علنی با بیماری اختلال اضطراب دست و پنجه نرم می‌ کند! او این مسئاه را در آهنگ ” در خون من ” از سومین آلبوم استودیویی خود افشا می نماید.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، مجله تایم،  مندز را یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ در جهان در لیست سالانه ی خود معرفی کرده است.

مندز

آلبوم‌ های شان مندز

  • دست نوشته (۲۰۱۵ میلادی)
  • روشن کن (۲۰۱۶ میلادی)
  • شان مندز (۲۰۱۸ میلادی)

فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی شان مندز

سال ۲۰۱۳ میلادی ؛ فیلم متالورژی در نقش جیک

سال ۲۰۱۵ میلادی ؛ سریال اسپانیایی دوست دارم در نقش شان مندز

سال ۲۰۱۶ میلادی ؛ سریال ۱۰۰ در نقش Macallan

سال ۲۰۱۸ میلادی ؛ سریال Drop the Mic در نقش شان مندز

افتخارات شان مندز

در میان افتخارات گوناگون این جوان، او موفق به کسب ۱۳ جایزه ی ” سکان “، سه جایزه ی ” جوونو ” و همچنین ده جایزه از جوایز موسیقی” ام.تی.وی” قاره ی اروپا، هشت جایزه ی ” آی هرت رادیو ” ، دو جایزه در فستیوال موسیقی آمریکایی وهمچنین دو نامزدی جایزه گرمی شده است!

همچنین مندز تاکنون سه تور کنسرت جهانی با نام های ” شان ” ، ” شان مندز ” و همچنین ” تور جهانی روشن کن ” برگزار کرده است. لازم به بیان است او در حال آماده سازی برای آغاز تور جهانی چهارم می باشد.

زندگینامه کامل شان مندز

آدرس اینستاگرام شان مندز

https://www.instagram.com/shawnmendes/?hl=en

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا