چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل هستی فرحی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی هستی فرحی بازیگر نقش تاج گل در سریال به رنگ خاک باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای فصل پاییز تلویزیون برنامه های جذاب و پر بیننده ای را فراهم کرده است؛ برنامه هایی از جمله مسابقات تلویزیونی و همچنین سریال ها و… از جمله سریال های سیما که توانسته است در میان مردم جایگاه ویژه ای فراهم آورد، سریال “به رنگ خاک” می باشد. سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفابیان و با بازی هستی فرحی ، جدیدترین سریال پاییزی شبکه یک سیما می باشد که از دهم آبان ماه سال ۱۳۹۸ شمسی پخش خود را از شبکه یک سیما شروع کرده است.

هستی فرحی

از جمله بازیگرانی که در این سریال به خوبی می درخشد، هستی فرحی می باشد. هستی فرحی با نام کامل هستی فرحی یزدی متولد شهریور ماه سال ۱۳۷۰ شمسی در شهر تهران می باشد. او از همان کودکی بـه هنر علاقه داشت! جالب است بدانید این علاقه ی او به هنر شامل هنرهای مختلف می شد! از جمله نقاشی تا موسیقی و بازیگری و نویسندگی و… که او در همه ی این حوزه ‌ها نیز مشغول بـه فعالیت شد!

او بعد از اتمام دوران راهنمایی خود، بـه هنرستان رفت و رشته ی نقاشی خواند؛ هستی دارای دیپلم نقاشی می باشد. اما پس از مدتی تصمیم گرفت برای دانشگاه خود، رشته ی دیگری را انتخاب نماید و به همین سبب نیز به سراغ رشته ی موسیقی رفت. او فارغ التحصیل رشته ی موسیقی در مقطع لیسانس است.

فرحی

جالب است بدانید هستی به نوازندگی ساز نیز مشغولیت دارد؛ ساز تخصصی او تار می باشد. لازم به بیان است هستی قبل از بازیگر بودن، نوازنده ای قهارو توانا نیز اسـت و در گروه موسیقی ماه بانو، به عنوان نوازنده ی تار حضور دارد!

هستی در سال ۱۳۹۴ شسمی وارد عرصه ی بازیگری شد و اولین تجربه ی بازیگری او حضور در تله فیلمی به نام “شبیه شیدایی” به کارگردانی ناصر پویش و فیلمنامه‌ نویسی مشترک هستی فرحی و ناصر پویش بود؛ البته لازم به بیان است این فیلم متاسفانه اکران نشد! در ادامه ی فعالیت های هنری و به عنوان دومین ی تجربه بازیگری، هستی در سال ۱۳۹۵ شمسی در فیلم کوتاه “روی بام” به ایفای نقش پرداخت. این فیلم کوتاه بسیار با موفقیت بسیار و درخشش بی بدیل او همراه بود. جالب است بدانید فیلم کوتاه “روی بام” ، جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره ی فیلم کوتاه سایه برای هستی به ارمغان آورد.

فرحی

هستی فرحی با حضور در سریال “نزدیکی هـای بهشت” و همچنین ایفای نقش در آن، فعالیت هـای خود را در زمینه ی بازیگری در تلویزیون آغاز کرد. سریال “نزدیکی‌ هـای بهشت” به کارگردانی حسن هدایت و به سفارش شبکه ی افلاک یا همان شبکه تلویزیونی استان لرستان در ۱۳ قسمت ساخته شده بود. هستی از آن دست هنرمندانی اسـت کـه هرگز آرام نمی گیرد و دوست دارد همیشه در تلاش و تکاپو باشد! هستی فرحی، هنرمند جوان و پر استعدادی است که بی شک آینده ای درخشان در زمینه ی بازیگری و موسیقی در انتظار وی می باشد.

هستی فرحی و نوازندگی تار

حضور هستی فرحی در سریال به رنگ خاک و در نقش “تاج گل”

هستی فرحی در جدیدترین پروژه ی هنری خود، در سریال به رنگ خاک با نام سابق دردانه های خلیج فارس و در نقش “تاج گل” به کارگردانی حسن لفافیان و محسن یوسفی به ایفای نقش می پردازد! “تاج گل” زنی سختی کشیده اسـت کـه همراه فرزند و پدر خود زندگی می کند و برادر خود را از دست داده اسـت؛ او قصد ازدواج دارد اما پدرش مخالف اسـت…

هستی فرحی در سریال به رنگ خاک

این سریال تلویزیونی دیدنی محصول شبکه یک سیما می باشد.

زندگی شخصی هستی فرحی

هستی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. هستی فرحی نسبت بـه محیط زیست و همچنین حقوق حیوانات هم بسیار دغدغه مند است؛ او این شعار را در بیوی اینستاگرام خود نیز نوشته اسـت:

“بیایید برای داشتن زمینی سبز و آسمانی آبی ، هم پیمان شویم.”

هستی فرحی

فیلم های سینمایی فرحی

  • تله فیلم “شبیه شیدایی”
  • فیلمِ کوتاه “روی بام”
  • فیلم سینمایی “نرگس مست” به کارگردانی جلال الدین دُری
  • فیلم سینمایی “بعد از ظهر” امیر عباس ربیعی
  • تله فیلم “خالو کریم” به کارگردانی علی خائف
  • فیلم سینمایی ” چند میگیری گریه کنی ۲”
  • فیلم سینمایی “نتهای بی پایان” در حین تولید
هستی فرحی

سریال های تلویزیونی فرحی

  • سریال “نزدیکی های بهشت” به کارگردانی حسن هدایت
  • سریال “به رنگ خاک” حسن لفافیان

آدرس اینستاگرام فرحی

https://www.instagram.com/hasti_farahi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا