چهره هاسلبریتی ایرانی

زینب ابوطالبی مجری جنجالی صداوسیما کیست؟ + عکس و ویدیوی جنجالی

در این مطلب، بیشتر درباره زینب ابوطالبی مجری جنجالی صداوسیما خواهیم خواند؛ با ما همراه باشید. زینب ابوطالبی ، متولد دهه ی ۱۳۶۰ شمسی می باشد! درباره تاریخ تولد وی اطلاعاتی در دست نیست. ابوطالبی با اجرای برنامه گفتگو محور ” نیمه پنهان ماه ” کاری از گروه اطلاع رسانی شبکه افق شناخته شد! ” نیمه پنهان ماه ” برنامه ایست با محوریت گفت و گو با همسران شهدای ۸ سال دفاع مقدس؛  در هر برنامه یکی از همسران شهدا مهمان مجری برنامه هستند.

بد نیست بدانید ابوطالبی برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ شمسی و همزمان با افتتاح شبکه افق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که به عنوان کانال خواهر شبکه چهار و شبکه قرآن شناخته می شود، فعالیت خود را آغاز کرد! درباره شبکه افق بد نیست بدانید گفته می شود سازمان هنری و رسانه اوج وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تهیه و تولید بخش عمده ای از برنامه های این شبکه را بر عهده دارد.

ابوطالبی درباره برنامه گفتگو محور ” نیمه پنهان ماه ” این چنین می گوید: ” به نظر من شهادت به معنای مرگ نیست، بلکه به معنای زندگی است و هنگامی که در این موضوع تامل می‌ کنیم به صورت ناخودآگاه به سبک خاصی از زندگی می‌ رسیم. شهادت تنها این نیست که بگوییم فلان شخص در فلان تاریخ شهید شده است بلکه او در زندگی قبل از شهادت خود خصوصیات ویژه‌ ای داشته است که به درجه شهادت رسیده است. بازخوردهایی که می رسد نشان می دهد این برنامه جای خود را بین اقشار مختلف باز کرده است. شاید مهمترین عامل این باشد که این برنامه یک روایت بدون قضاوت از زندگی آدم هایی است که با شاخص شهادت انتخاب شدند. “

زینب ابوطالبی مجری جنجالی صداوسیما

اما اتفاقی که سبب حاشیه سازی وی در صداوسیما و در میان مردم شده است، اظهارات عجیب او در یک برنامه تلویزیونی در شبکه افق می باشد! او در این اظهارات عجیب و در قامت مجری و کارشناس برنامه می گوید: ” اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند و از ایران برود. برود آنجایی که آن رفاه و آن مدل زندگی وجود دارد! ” پس از پخش این اظهارات، موجی از واکنش های گسترده نسبت به وی در فضای مجازی مطرح شده است!

زینب ابوطالبی در پنجمین جشنواره جام جم در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی در کنار مجری برنامه ” آفتاب شرقی ” و فاطمه امینی مجری برنامه ” مل مل ” به عنوان مجری زن برتر شناخته شد! گفته می شود او دانش آموخته دانشگاه شریف است و ۵ فرزند دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا