چهره هاسلبریتی ایرانی

سارا منجزی پور و رضا یزدانی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر + عکس

در این مطلب، عکسی از سارا منجزی پور و رضا یزدانی و همچنین علی اوجی را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهیم دید! با ما همراه باشید. همان طور که شما نیز می دانید، این روزها به دلیل برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، با حضور گسترده بازیگران و سلبریتی ها در اکران های مردمی مواجه هستیم.

سارا منجزی پور و رضا یزدانی و علی اوجی

درباره سارا منجزی پور ، بازیگر سینما و تئاتر بد نیست بدانید وی متولد مهر ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر اهواز می باشد! سارا فارغ‌ التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ شمسی و با حضور در فیلم سینمایی ” خنده در باران ” به کارگردانی داریوش فرهنگ آغاز کرد.

شاید جالب باشد که بدانید مسعود ده نمکی ، کارگردان اصولگرا و مشهور سینمای ایران ، باجاناق برادر سارا منجزی پور است! ولی او حاضر نیست به سبب خط مشی فکری این کارگردان با او همکاری داشته باشد! همچنین لازم به بیان است منجزی پور برای مدتی در کنسرت های محمد علیزاده دیده می شد که همین حضور، شائبه ی ارتباط این دو را در فضای مجازی منتشر کرد! اما سارا می گوید او به عنوان طراحی لباس با این خواننده همکاری دارد!

سارا منجزی پور علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری و طراحی لباس، به عنوان مدل نیز شروع به فعالیت کرده است! او در ابتدا مدل آرایشی بوده است و حالا با یک برند خارجی جواهرات به نام ” الیسا ” همکاری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا