چهره هاسلبریتی ایرانی

ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال بوی باران کیست؟+بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک: ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال بوی باران است. سریال بوی باران این شب ها از شبکه ۳ سیما پخش می شود. این مجموعه با استقبال نسبتا خوبی مواجه شده و توانسته مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال بوی باران
ساناز سعیدی بازیگر نقش فرشته در سریال بوی باران

 

ساناز سعیدی بازیگر جوان این سریال متولد سال ۱۳۶۸  است. او مانند بسیاری از بازیگران نوپای ایران در کلاس‌های بازیگری امین تارخ دوره دیده و وارد سینمای ایران شد. یکی از نقش‌های به یادماندی ساناز سعیدی نقش مامان صدیقه در سریال پرطرفدار بچه‌مهندس بود که از شبکه ۲ پخش شد.

ساناز سعیدی در رشته مهندسی معماری تحصیل کرده و فارغ التحصیل این رشته است، این بازیگر از تئاتر به تلویزیون آمد و با یک سریال در ماه رمضان ۹۶ به شهرت رسید. سعیدی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند، و اولین بار با سریال پریا در چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد.

او در سال ۹۳ به خاطر بازی در یک تاتر به عنوان یکی از هنرپیشه‌های خوش آتیه نام برده شد. خودش در این باره می‌گوید:

«در اواخر سال ۹۳ در یک نمایشی به‌نام گمشده در پانکزر نقش عمه ای ۴۰ ساله را که کودک صفت بود بازی می کردم، داورها که بازی ام را دیده بودند مرا در فهرست برگزیدگان جشن بازیگر با عنوان جوانان خوش آتیه آینده ثبت کردند. وقتی برای تست سریال نفس رفتم به المان های ذهنی کارگردانی جلیل سامان رسیدم و اینگونه بود که فرصت بازی در این سریال را به دست آوردم.

قبل شروع حرفه ای من در رشته تحصیلی خودم یعنی معماری در یک شرکت مشغول کار بودم یکی دو هفته از تستم گذشته بود که مرا برای تست گریم و تست لباس خواستند. من در آموزشگاه به صورت نظری این را آموخته بودم که چطور یک کاراکتر را بسازم و به آن نزدیک شوم. رفتن به کلاس نقاشی و دوره پرستاری گرفته تا حضور در آژانس‌های هواپیمایی در دوره پیش تولید این سریال را گذراندم.»

ساناز سعیدی در خصوص کمکاری در فضای مجازی گفته است: «ما در واقعیت زندگی می‌کنیم فضای مجازی فقط حاشیه می‌سازد و من از حاشیه فراری هستم نه از فضای مجازی اما به طور کلی زندگی در واقعیت را بیشتر می‌پسندم و دلم می خواهد تمرکزم روی کار و زندگی‌ام باشد.»

ساناز سعیدی هنوز ازدواج نکرده‌ است. او در زمینه مد هم فعالیت دارد و به خاطر چهره زیبایش بسیار مورد توجه فعالان صنعت مد قرار گرفته‌ است. اما فعالیت حرفه‌ای ساناز سعیدی در سینما و تلویزیون است و تاجایی در صنعت مد فعالیت می‌کند که به حرفه اصلی‌اش یعنی هنرپیشگی صدمه‌ای وارد نشود.

جدیدترین عکس های ساناز سعیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا