چهره هاسلبریتی خارجی

نظر درشتی داما بازیگر  سریال هندی خیانت در عشق در مورد نقشش + بیوگرافی

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی:‌ درشتی داما بازیگر محبوب قاب تلویزیون هندی پیشتر فیلم نه چندان موفق ‘Pardes Mein Hai Mera Dil’ در حال نمایش داشت. او یک بار دیگر با سریال دیگری  به نام ‘Silsila Badalte Rishton Ka’ به تلویزیون بازگشته که هر روز نمایش داده می‌شود و در این سریال نقش زنی به نام ناندینی را ایفا کرده است. این سریال، پیچیدگی داستان‌های عاشقانه مدرن را در زندگی دو زوج متاهل نشان می‌دهد. این سریال به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است چراکه تاکید بر سمی بودن ازدواج‌های نادرست دارد و به مسئله خشونت خانگی توجه ویژه‌ای کرده است.

درشتی داما بازیگر سریال هندی خیانت در عشق

این بازیگر جوان بیشتر در طول دوران کاری‌های در ژانر عاطفی فعالیت کرده است و پیشنهاد بازی در ژانرهای همچو ژانرهای تاریخی را رد کرده است. درشتی در این سریال نقش زنی مطیع و فرمانبردار را بازی کرده است. زندگی او حول و حوش شوهرش می‌چرخد.  او در تلویزیون هند برای خود یک برند است. او می‌گوید همیشه تمام تلاشش را می‌کند تا خودش را به چالش بکشد و بهترین اجراها را به نمایش بگذارد.

یکی از خبرنگاران از او پرسید که آیا فکر نمی‌کند طرفدارانش از او انتظار دارند باتوجه به اینکه این روزها نقش‌های متنوع و پررنگ‌تری برای بازیگران زن نگاشته می‌شود باید نقش‌های مستقل تری را بازی کند و او در پاسخ گفت: «همین طور است. کاراکتر او در آغاز سریال این چنین است و با پیشرفت داستان کاراکتر او در دچار تغییرات شخصیتی خواهد شد. شرایطی پیش خواهد آمد که ناندینی مالهوترا تغییر خواهد کرد و روی پاهایش می‌ایستد. در زندگی واقعی و متعارف ما هم همین گونه است. وقتی شما به مدرسه می‌روید فرد متفاوتی هستید اما وقتی به دانشگاه می‌روید در مواجه با مسائل و وقایع جدید فرد دیگری خواهید شد. برای مثال اگر شما ازدواج بدی داشته باشید شاید حداکقر چند سال تحمل کنید اما درنهایت مقابل زور و آزارها ایستادگی می‌کنید. بنابراین شخصیت‌ها با گذشت زمان دچار تغییر می‌شوند.  مطیع بودن همیشه مفهوم منفی ندارد.»

درشتی داما

در ادامه از این بازیگر موفق تلویزیون سوال شد با توجه به اینکه بسیاری از بازیگرات تلویزیون بعد از مدتی وارد مدیوم سینما می‌شوند او نیز دوست دارد وارد بالیوود شود که او در پاسخ گفت: «دوست ندارم در سینما فعالیت داشته باشم. از فضای کاری‌ام در تلویزیون راضی و خوشحال هستم و اصلا دوست ندارم در فضای کاری‌ام تغییر ایجاد کنم. وقعا از کارم راضی هستم.»

درشتی داما متولد ۱۰ ژانویه سال ۱۹۸۵ میلادی است. او در خانواده‌ای گجراتی در بمبئی به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی است. او قبل از اینکه وارد دنیای مدلینگ شود مربی رقص بود. او می‌گوید از یک خانواده کاملا محافظه کار است و وارد شدن در این حرفه برای او کار چندان آسانی نبوده و باید نظر افرادی زیادی را جلب می‌کرده است. داما از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.  این بازیگر ۳۴ ساله یکی از بهترین و مطرح‌ترین بازیگران زن تلویزیون هند است و در سریال های موفقی همچون  Geet – Hui Sabse Parayi ،  Madhubala – Ek Ishq Ek Junoon  و  Silsila Badalte Rishton Ka. ایفای نقش کرده است.

او ۲۱ فوریه سال ۲۰۱۵ با یک بیزنس من به نام نیراج کمکا ازدواج کرد و همیشه در مصاحبه‌هایش می گوید که خانواده همسرش نیز همیشه در زمینه کاری از او حمایت کرده ‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا