اجتماعیاخبار داغ

سیده محبوبه امینی کارشناس بهداشت مازندران که در اثر کرونا درگذشت که بود؟ + عکس

سیده محبوبه امینی کارشناس بهداشت مازندران که در اثر کرونا درگذشت که بود؟ به همراه عکس سیده محبوبه امینی همچنین اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: شهید سیده محبوبه امینی، کارشناس آزمایشگاه شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونکنار در حال خدمت رسانی به بیماران، به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان این شهرستان بستری شده بود.

سیده محبوبه امینی
سیده محبوبه امینی

بر اساس این گزارش این بانو دیشب بر اثر عارضه شدید ریوی حاصل از بیماری کووید ۱۹ ، پس از ۱۰ سال خدمت صادقانه در سن ۳۶ سالگی، به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

شادروان سیده محبوبه امینی نهمین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.

متاسفانه ویروس کرونا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در حال گرفتن قربانی از بین پزشکان، پرستاران و کادر درمان است. توصیه اکید بسیاری از مقامات بهداشتی و متخصصین طی چند روز اخیر این است که شهروندان حتما در خانه بمانند و جز برای موارد فوق ضروری از منزل خارج نشوند. در همین ارتباط دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز در خصوص آخرین مبتلایان به کرونا در ایران گفت:

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. در ۲۴ ساعت اخیر آمریکا با ۸۲۷ فوتی اول، مکزیک با ۴۲۴ فوتی دوم، انگلیس با ۳۳۸ فوتی سوم، برزیل با ۲۵۴ فوتی چهارم، ایتالیا با ۱۵۶ فوتی پنجم، هند با ۱۵۰ فوتی ششم، روسیه با ۱۲۷ فوتی هفتم، کانادا با ۱۱۴ فوتی هشتم، فرانسه با ۸۳ فوتی نهم و ایران با ۶۶ فوتی دهم جدول در شامگاه پنجشنبه ۲۱ ماه می ۲۰۲۰ شدند.

در ۲۴ ساعت اخیر ۳۱۲۸ مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا