اخبار داغ

سید حسن قزوینی روحانی معروف میشیگان و متحد برنی سندرز کیست؟ + عکس

سید حسن قزوینی روحانی معروف میشیگان و متحد برنی سندرز کیست؟ به همراه بیوگرافی امام قزوینی سخنران میتینگ انتخاباتی برنی سندرز + عکس

سید حسن قزوینی سال ۱۹۶۴ در کربلا زاده شد. قزوینی پیشوا و امام جماعت مرکز اسلامی آمریکا واقع در دیربورن بزرگترین مسجد آمریکای شمالی و یک روحانی شیعیان دوازده امامی است. او داماد سید محمد شیرازی یکى از مراجع شیعه است.

حسن قزوینی در جوانی راه پدر خود مرتضی قزوینی را در رشته حوزوی ادامه داد، و با شروع جنگ‌های عراق-کویت، وی به همراه خانواده در اوایل انقلاب ۱۳۵۷ وارد ایران شد و تحصیلات حوزوی خود را در حوزه علمیه قم بزرگترین حوزه علمیه شیعیان جهان به پایان رسانده‌است. او اصالتا اهل قزوین است.

سید حسن قزوینی روحانی معروف میشیگان
سید حسن قزوینی روحانی معروف میشیگان

قزوینی آخرین بار در میتینگ انتخاباتی برنی سندرز در حال سخنرانی و دفاع از این نامزد انتخاباتی دیده شد. برنی سندرز نامزد چپ گرا با عقاید سوسیالیستی در حزب دموکرات آمریکاست. او و سناترو بایدن رقابت تنگاتنگی در انتخابات این حزب برای رقابت نهایی با دونالد ترامپ دارند.

حزب دموکرات آمریکا امیدواز است با یکی از دو نامزد خود (سندرز یا بایدن) بتواند ترامپ را شکست داده و ریاست جمهوری ایالت متحده را از طریق نمایده خود به دست بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا