چهره هاسلبریتی ایرانی

معرفی دکتر علیرضا یارقلی مهمان برنامه دورهمی ۸ اسفند + تلفن، آدرس مطب و اینستاگرام

معرفی دکتر علیرضا یارقلی مهمان برنامه دورهمی ۸ اسفند را در این مطلب بخوانید. دکتر علیرضا یارقلی ۴۷ ساله، متخصصی طب سنتی (پژوهشگر طب سنتی) است. دکتر یارقلی پزوهشگر حرفه ای در خصوص ویژگیها و اثر طب سنتی در حوزه های مختلف است.علیرضا یارقلی یک فرزند دختر ۱۲ ساله به نام آرینا یارقلی دارد.

معرفی دکتر علیرضا یارقلی مهمان برنامه دورهمی
معرفی دکتر علیرضا یارقلی مهمان برنامه دورهمی

دکتر علیرضا یارقلی یک برادر(که ۱۴ ماه از خودش کوچکتر است) و یک خواهر که ۵ سال از خودش کوچکتر است دارد. دختر دکتر یارقلی در همین ۱۲ سالگی علاقه خود را به هنر و موسیقی اعلام کرده و قصد دارد در همین زمینه ادامه تحصیل دهد. دکتر یارقلی فارغ التحصیل دکترای پزشکی ، عضو هیأت علمی و کمیته راهبردی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف ، مشاور اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در حوزه سلامت ، مشاور سامانه “ابر سلامت” دانشگاه صنعتی شریف در حوزه ارائه خدمات سلامت در بسترهای اینترنت و تلفن همراه ، مدیر کلینیک تخصصی پوست و موی آمون و تهیه کننده و کارشناس شبکه های مختلف سازمان صدا و سیما و عضو شورای طرح و برنامه گروه اجتماعی شبکه ۳ است.

دکتر علیرضا یارقلی دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی و پژوهشگر طب سنتی است. این پزشک، برگزیده آزمون جامع علوم پایه از سوی فرهنگستان علوم پزشکی ایران و عضو هیأت علمی و کمیته راهبردی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است.

وی همچنین به عنوان مشاور در نگارش، تهیه و اجرای برنامه‌ های علمی و اجتماعی شبکه‌ های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز تهیه کننده، مجری و کارشناس شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای طرح و برنامه گروه اجتماعی شبکه سه فعالیت داشته است. دکتر یارقلی همچنین مدیر کلینیک تخصصی پوست و موی آمون شهر تهران نیز می باشد.

شماره تماس

  • ۲۲۹۲۲۵۱۰ (۰۲۱)

همچنین دکتر یارقلی در دانشکده طب ایرانی سلامتکده احمدیه به آدرس تهران، خیابان طالقانی غربی، بین وصال و فلسطین، خیابان سرپرست شمالی، پلاک ۲۷ نیز به پذیرش بیمار می پردازد؛ شماره تماس این مرکز عبارت است از:

  • ۸۸۹۷۶۵۲۹ (۰۲۱)
  • ۸۸۹۷۶۵۲۷ (۰۲۱)
  • ۸۸۹۷۶۵۲۸ (۰۲۱)

آدرس مطب

میرداماد، بین میدان محسنی و رازان شمالی، پلاک ۹۱، واحد ۴ (درمانگاه تخصصی پوست و موی آمون)

پیج اینستاگرام

instagram.com/alirezayargholi

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا