چهره هاسلبریتی ایرانی

شهلا مقدم همسر میرطاهر مظلومی کیست؟+ بیوگرافی کامل و عکس

شهلا مقدم همسر میرطاهر مظلومی کیست؟ میرطاهر مظلومی بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۱۳۷۷ با شهلا مقدم ازدواج کرد. این زوج در سال ۱۳۸۴ صاحب یک دختر بنام ستایش شدند. شهلا مقدم متولد سال ۱۳۵۸ در تهران است. او تا مقطع لیسانس حسابداری تحصیل کرده است. مقدم در خانواده ای مذهبی بزرگ شده است. برادر او سال ها در عراق اسیر بود و جانباز جنگ تحمیلی است.

شهلا مقدم همسر میرطاهر مظلومی
شهلا مقدم همسر میرطاهر مظلومی

شهلا مقدم در خصوص شناخته شدنش گفته است: «روزی که من با میرطاهر ازدواج کردم هنوز او به شهرت نرسیده بود و من بیشتر به خاطر اخلاق و شخصیت والایی که داشت به وی علاقمند شدم. شهرت و محبوبیت هنری او در طول زندگی مشترک مان اتفاق افتاد.»

وی همچنین گفته: «وقتی مردم را می بینم که نسبت به میرطاهر ابراز لطف و محبت می کنند، خوشحال می شوم، چون معتقدم هنرمند متعلق به مردم است و اگر مردم نباشند هنرمند هم نمی تواند در عرصه هنری که دوست دارد فعالیت کند. وقتی به میرطاهر کاری پیشنهاد می شود از من می خواهد تا سناریو را بخوانم و درباره نقشی که قرار است ایفا کند، نظر بدهم. وقتی هم کار مورد قبولش واقع شد به او کمک می کنم تا بتواند نقش خود را حفظ کند و مقابل دوربین به بهترین شکل ارائه بدهد.»

مقدم در خصوص فعالیت هنری همسرش میرطاهر مظلومی گفته است: «تا وتقی دخترمان به دنیا نیامده بود، من به خاطر علاقه به همسرم سر لوکیشن اغلب کارهایش می رفتم و تمرینات او و همکارانش را می دیدم، ‌اما از وقتی بچه دار شدیم، به خاطر مسئولیتی که نسبت به فرزند خود حس می کنم، دیگر فرصت پیدا نکرده ام سر لوکیشن بروم.

همسرم صبح، شب و حتی در روزهای تعطیل ناچار است سر کار باشد و اگر برای کار به شهرستان بروئد، مشکل تنهایی مرا بیشتر رنج می دهد. همسر یک مرد هنرمند باید بتواند مسائل بیرون از خانه را نیز درک کرده و با درک خود برای همسرش آرامش ایجاد کند. هنرمند هر چه بیشتر نزد مردم محبوب می شود، بیشتر مدیون مردم است و باید فراموش نکند که مردم موجب رشد و پیشرفت او شده اند.

من حرفه همسرم را عاشقانه دوست دارم و آرزومندم یک روز در عرصه بازیگری جایگاه واقعی خودش را پیدا کند و جایزه اسکار بگیرد. گاهی میرطاهر در دوبله به جای سارقی حرف می زده و من همان موقع به او گفته ام که از نظر من کارش تصنعی است. البته نقش را خوب و طبیعی بازی می کند، اما با توجه به شناختی که از او دارم نمی توانم نقش منفی را از او بپذیرم.»

میرطاهر مظلومی متولد سال ۱۳۵۳ در تهران است. او اصالتا اردبیلی است و از مدتها قبل در سینما و تلویزیون حضور دارد. میرطاهر مظلومی همچنین دوبلور است و فیلم های زیادی را دوبله کرده است.


همچنین ببینید:

دانلود گفتگوی مهران مدیری با میرطاهر مظلومی در دورهمی+ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا