سرگرمیفال و طالع بینی

طالع بینی و فال جمعه ۱ فروردین ۹۹ | فال روزانه، فال شبانه، فال قهوه، فال حافظ ۹۹/۱/۱

طالع بینی و فال جمعه ۱ فروردین ۹۹ به همراه فال امروز متولدین ماه ها فال حافظ با تعبیر فال قهوه حرفه ای و فال روزانه امروز جمعه ۹۹/۱/۱ را در همین مطلب بخوانید.

فال گرفتن و فال بینی از دیرباز مورد توجه بسیاری بوده است. در فال گرفتن برخلاف طالع بینی که جنبه علمی دارد، بخش سرگرمی و فان بسیار پر رنگ تر است. ما در این مطلب فال های پر کاربرد و پرطرفدار مثل فال روزانه و فال شبانه، فال قهوه و فال حافظ را منتشر کرده ایم.  ضمن تبریک و آرزوی شادی برای تمامی متولدین امروز، همه مخاطبان را دعوت به مطالعه فال امروز می کنیم.

فال روزانه

دوست عزیزی که ۱ فروردین به دنیا آمده ای… تولدت مبارک!

اگر چه تا به حال از خودتان غافل بوده اید اما حال بهتر است آنچه در زندگی آزارتان می دهد را از خود دور کنید و فضا را برای ورود اتفاقات جدید و خوشایند آماده کنید. به فکر انجام کاری هستید. شک و دودلی بدترین شرایطی است که می توانید تجربه کنید پس تمام تمرکز خود را به کار گیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاد کنید. آنچه بیشترین ارزش را برای شما دارد، در اولویت زندگی خود قرار دهید و سعی کنید وقت بیشتری را برای آن بگذارید. شاید ایجاد تغییرات در حال حاضر برایتان سخت باشد اما اگر می خواهید پیشرفت کنید، قدم اول را همین حالا بردارید. ماه آبان شرایط زندگی شما آنطور که دوست دارید، پیش خواهد رفت و از این بابت احساس غرور و اعتماد به نفس خواهید کرد.

فال جمعه 1 فروردین 99
فال جمعه ۱ فروردین ۹۹

فال روزانه متولدین فروردین

سعی کنید این روزها زاویه دیدتان را گسترش دهید. با گشت و گذار در اینترنت می توانید اطلاعات خود را در هر زمینه ای بالا ببرید. اخیرا به فکر شروع دوره ای هستید اما قبل از ثبت نام در کلاس ها ببینید که آیا این رشته همین رشته ای است که بدان علاقه دارید. اگر غیر این باشد ممکن است که زود دلتان را بزند. فردی به شما علاقه دارید اما نه شما و نه او به روی خودتان نمی آورید. امروز یخ های بین تان آب می شود و شما احساس نزدیکی بیشتری به هم خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر چه جزو آن دسته از افرادی نیستید که چشم و گوش بسته عاشق شوند و بی فکر عمل کنند، اما امروز احساس می کنید که چیزی در درون تان تغییر کرده است. شما فرد درونگرایی هستید که دوست ندارید احساسات تان را پیش دیگران به زبان آورید اما امروز فرق می کند. اگر فردی توجه شما را به خود جلب کرد، برای خوشحالی خود و حتی طرف مقابل تان قدم جلو بگذارید. امروز انرژی لازم را برای هر کاری دارید پس به کارهای عقب افتاده تان رسیدگی کنید تا روی هم تلمبار نشوند و آخر هفته تان را خراب نکنند

فال روزانه متولدین خرداد

آیا از شغل فعلی خود راضی هستید؟ اگر جواب شما منفی است، بهتر است که به فکر ایجاد فرصت های دیگری برای خود باشید. با نشستن چیزی حل نخواهد شد. برای شروع از روزنامه و سایت های استخدام دیدن کنید یا حتی به دستان تان بسپارید تا اگر شغلی مناسب برایتان سراغ داشتند، به شما معرفی کنند. مطمئن باشید که با تلاش به شغل دلخواهتان خواهید رسید. زمان خوبی برای ایجاد یک فضای رمانتیک در خانه است. پس خانه را با شمع و گل تزیین و از محبوب ترین های زندگی تان مانند همسر، دوست یا خانواده بخواهید که در این شب زیبا شما را همراهی کنند.

فال روزانه متولدین تیر

از ایجاد تغییرات در زندگی تان نهراسید. گاهی ریسک کردن شما را به سمت پیشرفت سوق خواهد داد تنها کافی است که خودتان را باور داشته باشید. شما توانایی های زیادی دارید اما درست از آنها استفاده نمی کنید وهمین موضوع زندگی را برایتان کسل کننده کرده است. پس با اطمینان به خودتان قدم اول را بردارید. امروز از نظر عاطفی در شرایط خوبی به سر می برید. اگر چه شاید نتوانید تصمیمات مهمی بگیرید اما همین که ذهن تان منظم و آرام شده است، خود نعمتی است که باید خدا را بابت اش شکر کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

برای آرزوهایتان اهمیت زیادی قائل شوید. شاید دیگران آنها را دور از دسترس و رویایی بدانند اما شما می توانید آنها را به واقعیت تبدیل کنید. امروز زمان خوبی برای شروع این کار است پس درنگ نکنید. به زودی از طرف یکی از عزیزان تان سورپرایز می شوید. این سورپرایز ممکن است یک خبر باشد که شما را بی نهایت خوشحال می کند. اگر مجرد هستید، به زودی عشق تان را در جایی که انتظارش را ندارید، پیدا خواهید کرد.

فال روز متولدین شهریور

به دنبال ندای قلب تان بروید، حتی اگر منطق شما مانع آن می شود. سعی کنید که تصویر بزرگ تری از آنچه می بینید را برای خود خلق کنید. با این روش قدم هایی که بر می دارید و به تبع موفقیت تان نیز بزرگ تر خواهد شد. زندگی پر از اتفاقات غیر منتظره است. خودتان را برای یک سورپرایز بزرگ در مورد روابط عاطفی آماده کنید. اخیرا سختی های زیادی را متحمل شده اید اما امروز صبح که از خواب بیدار می شوید گویا تمام مشکلات تان به پایان رسیده و می توانید پس از مدت ها طعم واقعی آرامش را بچشید

فال روزانه متولدین مهر

از آنجا که قدرت یادگیری شما بالاست، با سرعت بالایی می توانید اطلاعات زیادی کسب کنید. امروز هم از آن زمان هایی است که باید کتاب به دست بگیرید یا در اینترنت به هدف بالا بردن دانش تان سری بزنید. امروز فضا برای همکاری های دو نفره باز است. به همین دلیل اگر به فکر کاری تیمی هستید، از همین حالا قرارش را بگذارید. این فضا برای روابط عاشقانه هم صدق می کند. اگر موضوعی است که می خواهید با شریک زندگی تان در میان بگذارید، بهترین فرصت است. بر خلاف همیشه، خواهید دید که چقدر با هم تفاهم نظر خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آبان

از کابوس هایتان برداشت بدی نکنید. از آن به عنوان نشانه ای برای پی بردن به حقایق استفاده کنید. اگر احساس ناامنی دارید، به دنبال دلیلش باشید. شاید هم مشکل خاصی نیست و این شمایید که موضوعات را برای خودتان بزرگ می کنید. بهتر است با دوست یا یکی از اعضای خانواده تان که تجربه کافی دارد، در این زمینه صحبت کنید. بیان ترس ها و دردهایتان می تواند کمی از سنگینی باری که بر دوش می کشید را کم کند. کمک به خیریه ها هم یکی دیگر از روش هایی است که حالتان را خوب خواهد ساخت

فال روزانه متولدین آذر

آیا برای آرزوهایتان زندگی می کنید؟ یا که آنها را فراموش کرده اید؟ با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، قدرت لازم را برای تلاش هایی بیشتر به دست خواهید آورد. فقط فرصت هایی که در زندگی برایتان فراهم می شود را از دست ندهید. شما فردی هستید که برای روابط عاطفی از دست رفته غصه زیادی می خورید، اما بدانید که با هر از دست دادن، چیز با ارزش دیگری به دست خواهید آورد. پس گذشته را رها کنید و به جاده پیش رویتان خیره شوید

فال روزانه متولدین دی

امروز تنها به فکر پیشرفت در زمینه کاری و تحصیلی تان باشید. آخرین زمانی که مهارتی تازه را آموختید، چه زمانی بود؟ یادتان باشد که هیچگاه برای یادگیری دیر نیست. مهم نیست که به چه رشته ای علاقه دارید، شنا، نقاشی یا ورزش… در کلاس ها ثبت نام و ذهن تان را تقویت کنید. اگر هنوز هم مجرید، عیبی ندارد. اگر برای متاهل شدن عجله کنید، ممکن است که در انتخاب تان به اشتباه روید. به زودی به یک مراسمی دعوت می شوید. بهترین لباس خود را به تن کرده و در آنجا حاضر شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

آیا می دانستید که حس ششم تان یکی از با اعتمادترین راهها برای تشخیص درست از نادرست است؟ مشکل شما عدم اعتماد به خود و توانایی هایتان است، در حالی که نیروی درونی شما قدرتمندتر از آن است که فکرش را بکنید. به رابطه ای تمام شده فکر می کنید. تصور می کنید که امیدی در بازگشت شما نیست اما اشتباه می کنید. جسارت داشته باشید و شانس خود را یک بار دیگر امتحان کنید. شاید که از سوی طرف مقابل تان نشانه ای ندیده باشید اما او هم مانند شما، دلش گیر است.

فال روز متولدین اسفند

این روزها عادات روزمره تان را کنار بگذارید و چیزهای جدید را تجربه کنید. این کار تجربه و دانش شما را افزایش خواهد داد. با این کار اتفاقات خوبی که تا به حال فکرش را نمی کردید، برایتان رخ می دهد. تصور نکنید که همه چیز را می دانید، به فکر کشف خود و جهان اطراف تان باشید. حال زمان خوبی است که تغییراتی را برای بهتر شدن به رابطه عاطفی تان دهید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و بدون توجه به نظرات دیگران، آن کاری را که خود بدان علاقه دارید، انجام دهید، مطمئنا هیچ چیز جلوی پیشرفت شما را نخواهد گرفت.

 

فال قهوه

فال جمعه ۱ فروردین ۹۹
فال جمعه ۱ فروردین ۹۹

فروردین : دانه تسبیح : عشق _ صاحب بچه شدن _ ظرافت.

اردیبهشت : خط منحنی : دوستان نامناسب _ خیانت _ دسیسه.

خرداد : ریسمان : عمر طولانی – سفر طولانی رفتن به نعمت فراوان بدست آوردن.

تیر : مورچه : نسانگر داشتن پشتکار و دوراندیشی – با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید – باغیرت بودن – دریافت مزد زحمات.

مرداد : ماه : عشق و نامزدی – ازدواج – با همسری خوش سیما و صاحب مقام, ازدواج میکنید – گاهی ناراحتی روحی و روانی.

شهریور : اسب سوار : فرد تازه ای در زندگی – خبر خوش _ نامزدی _ برطرف شدن دلتنگی و آرزوها _ مهمان _ دوستی.

مهر : ماهی : موفقیت و شانس – گاهی خوشحالی کوتاه مدت – پول – سعادت.

آبان : طاووس : شکوه و جلال – تجمل – چیزی که موجب افتخار شود – فخ فروشی – غرور.

آذر : پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی.

دی : تخم مرغ شکسته : یاس و ناامیدی موقت – از بین رفتن بخت و اقبال.

بهمن : ابرو : نیت پاک, آراستگی و دینداری در شما به حد کمال میباشد.

اسفند : کفتار : نشانگر پلیدی و ناپاکی, فریب و نیرنگ است – دزدی و چپاول – مواظب اموالتان باشید.

 

فال حافظ

فال جمعه ۱ فروردین ۹۹ + فال حافظ با تعبیر
فال جمعه ۱ فروردین ۹۹ + فال حافظ با تعبیر

فال حافظ امروز فروردینی ها

شعر:
هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم
هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم
شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا
بر منتهای همت خود کامران شدم

تعبیر:
هر چه داری از دسترنج خودت می باشد. گاهی فک می کنی بسیار خسته و ناتوان شده ای اما وقتی که می بینی خدا با توست همه چیز را فراموش می کنی هر چه که سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. در زندگی به آنچه که آرزو کنی می رسی. فقط مواظب فتنه ی دیگران باش، منتظر خبر خوش باش.

فال حافظ امروز اردیبهشتی ها

شعر:
صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم
به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم
در میخانه‌ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود
گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم

تعبیر:
صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان می باشد. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده ی راهتان می اشد و از این کار پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردنتان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه ی زندگیتان استفاده کنید که وقت طلاست.

فال حافظ امروز خردادی ها

‌‏
شعر:
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع
شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:
تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

فال حافظ امروز تیرماهی ها

شعر:
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
دایم گل این بستان شاداب نمی‌ماند
دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر:
ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

فال حافظ امروز مردادی ها

شعر:
سحر بلبل حکایت با صبا کرد
که عشق روی گل با ما چه‌ها کرد
از آن رنگ رخم خون در دل افتاد
و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد

تعبیر:
خود کرده را تدبیر نیست. همت کن از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا با خدا عهد و پیمان ببند تا به فر دولت برسی.

فال حافظ امروز شهریوری ها

شعر:
اگر روم ز پی اش فتنه‌ها برانگیزد
ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد
و گر به رهگذری یک دم از وفاداری
چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد

تعبیر:
همیشه همه ی کارها بر وفق مراد نیست. خیلی هم تلاش نکن و آنچه برایت مقدر ضده به تو می رسد بی خود خود را به زمین و زمان نزن. کمی تامل کن. صبر داشته باش. دلت را قوی کن تا بتوانی فراز و نشیب زندگی را طی کنی. هر چند که زندگی تو را به بازی گرفته است. تسلیم خداوند باش نه دل خود.

فال حافظ امروز مهرماهی ها

شعر:
بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید
از یار آشنا سخن آشنا شنید
ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن
کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید

تعبیر:
تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

فال حافظ امروز آبان ماهی ها

‌‏
شعر:
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست
چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست
گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی
او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر:
آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

فال حافظ امروز آذرماهی ها

شعر:
روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر
پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر
در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ
بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر

تعبیر:
شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

فال حافظ امروز دى ماهی ها

شعر:
روزگاریست که ما را نگران می‌داری
مخلصان را نه به وضع دگران می‌داری
گوشه چشم رضایی به منت باز نشد
این چنین عزت صاحب نظران می‌داری

تعبیر:
آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید.

فال حافظ امروز بهمن ماهی ها

شعر:
خوشتر از فکر می و جام چه خواهد بودن
تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن
غم دل چند توان خورد که ایام نماند
گو نه دل باش و نه ایام چه خواهد بودن

تعبیر:
بسیار به فکر آینده ی خودتان هستید و از سرانجام کاری که می کنید بسیار می ترسید. کم حوصله اید، به خودتان رحم کنید، بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای حاجت خویش واقعا” تلاش کرده بشید نتیجه ی آن همان می شود که می خواهید. فرجام کارتان بسیار مبارک و عالی است.

فال حافظ امروز اسفندماهی ها


شعر:
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
من ار چه در نظر یار خاکسار شدم
رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

تعبیر:
بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهند. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.

 فال شبانه

فال جمعه 1 فروردین 99 + جزئیات
فال جمعه ۱ فروردین ۹۹ + جزئیات

متولیدن فروردین

میزان انرژی امروز شما ۶۴ %
ستاره شما ۱۶۵ غربی (مریخ)
فال: وقتی به مانع برخورد کردید، نایستید
اگر دیدید هیچ‌کس به شما کمک نمی‌کند و هیچ اتفاقی مطابق میل شما رخ نمی‌دهد آن وقت این سوال را از خودتان بکنید: آیا راه دیگری برای رسیدن به هدف وجود دارد؟
مصرف روزانه میوه خود را حتما داشته باشید.

متولدین اردیبهشت

میزان انرژی امروز شما ۵۴ %
ستاره شما ۱۳۱ شمال (زهره)
فال: یکی از دیگران باشید
شما می‌توانید از هر کسی کمک بگیرید. مطمئن باشید هر آدمی در هر شغل و هر جایگاهی می‌تواند به شما کمک کند. در بسیاری از موارد زنان خانه‌دار بهترین راهنمایی‌ها را به دختران شاغل خود می‌کنند و باعث جهش آن‌ها می‌شوند. البته طبیعی است که بهترین مشاوره‌ها را می‌‌توانید از افرادی بگیرید که در آن حیطه شغلی تجربه و موفقیت دارند. مطالعه هم می‌تواند یکی از راه‌های کمک‌کننده به شما باشد. شما به راحتی می‌توانید درباره مسائل و مشکلاتی که دارید و همین‌طور حیطه‌هایی که دوست دارید در آن‌ها وارد شوید، اطلاعاتی کسب کنید. از طریق اینترنت هم به راحتی می‌توانید افرادی را پیدا کنید که می‌توانند به شما کمک کنند. اگر دوست دارید فعالیت در یک شغل جدید را امتحان کرده یا در رشته جدیدی تحصیل کنید، بهترین کار این است که نظرات کسانی را که در آن شغل یا رشته مشغول فعالیت و تحصیل هستند را بپرسید. هر نظری می‌تواند یک برگ برنده به نفع شما باشد.
مصرف کدو سبز برای سلامت شما بسیار عالی است

متولدین خرداد

میزان انرژی شما ۶۶ %
ستاره شما ۹۸ شمال غربی(عطارد)
فال: با ریسک روبه‌رو شوید
شما حتی باید با افراد و خانواده‌تان و کسانی که ارتباط تنگاتنگی با شما دارند، تصمیماتی را که می‌گیرید مطرح کنید. اگر قرار است در زندگی شما تغییری صورت بگیرد آن‌ها باید مطلع باشند. باید بدانند تصمیمی که شما می‌گیرید چقدر روی زندگی شما و روی زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد و این‌که تصمیم شما با چه ریسک‌ها و خطراتی همراه است، پس از جلب رضایت آن‌ها، شما یک سیستم حمایتی دارید که می‌تواند به شما بسیار کمک کند. سینتیا وارنر که حالا مدیر شرکت معتبر بیزینس فاندینگ گلوبال است ۱۰ سال قبل زمانی که در انگلستان یک کارمند معمولی بود با پیشنهاد کار در ایالات‌متحده روبه‌رو شد. شغلی که درآمدش کمتر بود اما امکان پیشرفت را به او می‌داد. خرمای زیاد باعث غلظت خون شما میشود

متولدین تیر

میزان انرژی شما ۵۷%
ستاره شما ۱۰۴ غربی (ماه)
فال: برنامه‌تان را اعلام کنید
‎اگر فقط مشغول برنامه‌ریزی ذهنی باشید و همه برنامه‌ها و طرح‌های‌تان در ذهن‌تان بماند، امکان این وجود دارد که این طرح‌ها و برنامه‌ها آن‌قدر در ذهن‌تان بماند تا بمیرد. در واقع امکان دارد این برنامه‌ها هیچ‌گاه عملی نشوند. یک راه این است که برنامه‌ها و طرح‌های‌تان را علنی کنید.
سرمه فندق موجب تقویت ابرو میشود.

متولدین مرداد

میزان انرژی امروز شما ۶۲%
ستاره شما درجه ۶۱^ شمالی (خورشید)
فال: روی محبت غریبه‌ها حساب کنید
‎جنیفر کالکین و جنیفر مگان‌دی ۲ دانشجوی رشته زمین‌شناسی بودند که باید دوره تکمیلی تحصیل خود را در مکزیک می‌گذراندند اما آن‌ها هیچ پولی نداشتند. این ۲ دوست مشکل خودشان را در وبلاگ‌شان نوشتند و در یک ماه هر کدام از آن‌ها توانست ۴۸۷۰ دلار از کمک‌های افرادی که حتی یکی از آن‌ها را هم نمی‌شناخت، پس‌انداز کند و به تحصیل خود ادامه ‌دهد. اسکات ویلسون برای اجرایی‌کردن طرحش‌، آی‌پاد مچی که ساعت و موبایل هم باشد احتیاج به پول زیادی داشت. او مچ‌بندهایی طراحی کرد که روی آن‌ها نوشته شده بود «به من کمک کنید.» این مچ‌بندها به قیمت آزاد در اینترنت فروخته شدند و ویلسون یک میلیون دلار پول جمع کرد تا طرحش را عملی کند و حالا محصولی که او طراحی کرده در فروشگاه‌های رسمی برند اپل در سراسر جهان به فروش می‌رسند.
مصرف زیاد تخم مرغ باعث میشود کبد شما چرب شود.

متولدین شهریور

میزان انرژی شما ۵۵%
ستاره شما ۷۵^ شمالی (ولکان)
فال: نقاط قوت خودتان را بشناسید
‎گاهی‌اوقات توانایی‌هایی دارید که چندان روی آن‌ها حساب نمی‌کنید – مثل دانستن زبان چینی در سطح مکالمه یا آگاهی کامل از مکانیک موتور اتومبیل- اما این مهارت‌ها می‌توانند گاهی حسابی به کار بیایند.گاهی هم شما می‌توانید روی توانایی‌های نزدیکان‌تان هم حساب کنید
امشب کمی زودتر استراحت کنید

متولیدن مهر

میزان انرژی امروز شما ۵۹ %
ستاره شما ۴۳ غربی (ونوس)
فال: لازم نیست حتما پزشک باشید تا بدانید که خواب کافی چقدر در بهبود سلامت افراد نقش دارد. در مورد اهمیت خواب می شود ساعت ها حرف زد و نوشت، اما در این مقاله ی کوتاه فرصتش نیست که به طور مفصل به این موضوع بپردازیم. چنانچه از آن دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله ی زیاد نمی توانید به اندازه ی کافی بخوابید یا اینکه اصلا خودتان عادت دارید که تا نزدیکی های صبح بیدار بمانید، به شما توصیه می کنیم که از عادت بدِ کم خوابی، جدا بپرهیزید.
کدو سبز و کدو حلوایی خاصیت بسیار بالایی دارند.

متولدین آبان

میزان انرژی امروز شما ۶۲ %
ستاره شما ۹۹ شمال (پلوتو)
فال: به طور حَتم، تلفن همراه یکی از ابزارهای فوق العاده باحالی است که استفاده ی مداوم از آن طلسم تان خواهد کرد. اگرچه تلفن همراه سرگرمی جذابی است، به این فکر کنید که چه مقدار زیادی از وقت تان به دلیل مشغول شدن به همین وسیله ی اِغواگر، تلف می شود. بدتر اینکه اعتیاد به تلفن همراه روی روابط تان هم تأثیر خواهد گذاشت. معتادان به تلفن همراه حتی موقع شام خوردن با همسر یا فرزندان شان هم سرگرم پیامک زدن یا جست وجو در اینترنت هستند. چنانچه شما هم به چنین عادتی گرفتار هستید، بدانید اوقات ارزشمندی را که می توانید با عزیزان تان بگذرانید یا برای آینده تان برنامه ریزی کنید را دارید از دست می دهیدکنار غذایتان سبزیجات میل کنید.

متولدین آذر

میزان انرژی شما ۵۲ %
ستاره شما ۱۹۲ شمال غربی(مشتری)
فال: خیلی راحت می شود به معاشرت با افرادی دل بست که نمی گذارند شخصیت تان را رشد دهید. اما ادامه ی این رفتار موجب خواهد شد که درجا بزنید و به همراه همان دوستانِ به دردنخورتان پَسرفت کنید. این جور دوستان در واقع «انرژی آشام» هستند، یعنی همه ی عصاره ی زندگی تان را می مکند و هیچ چیز مثبتی، برای تان باقی نمی گذارند. در عوض، به نفع تان است که با افراد «رشدگرا» هم نشینی کنید، یعنی همان هایی که معاشرت با آنها موجب پیشرفت تان خواهد شد.کمتر از برنج استفاده کنید.

متولدین دی

میزان انرژی شما ۵۶%
ستاره شما ۲۰۳ غربی (زحل)
فال: خیلی هم عالی است که همیشه در زمان حال و درلحظه زندگی کنید، اما گاهی هم لازم است که به آینده چشم بدوزید و ببینید به کجا قرار است برسید. افرادی که هیچ هدف یا نقشه ای در ذهن ندارند، درست به قایقی می مانند که بی مقصد، در میان اقیانوس سرگردان است اما امید دارد که در نهایت به جای خوبی برسد. چنین شیوه ی زندگی کردنی، صحیح نیست. باید برای رسیدن به مقصدِ دلخواه تان یک نقشه ی قدم به قدم تهیه کنید. درست مثل جی پی اِس (GPS) که کمک می کند به مقصد مورد نظر برسید، لازم است جی پی اِس درونیِ خودتان را داشته باشید تا به مسیر درست هدایت شویدبیشتر از نان سنگک استفاده کنید.

متولدین بهمن

میزان انرژی امروز شما ۵۷%
ستاره شما درجه ۱۰۷^ غرب (نپتون)
فال: به انجام چه فعالیتی عشق و علاقه دارید؟ حتما شما هم مثل من افراد زیادی را می شناسید که فکر می کنند به انجام هیچ کاری رغبت ندارند. اما اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست. حتما یک فعالیتی هست که از انجام دادنش لذت خواهید برد. این قبیل افراد لازم است فعالیتی را که هیجان زده شان می کند، بازیابند و بیش از پیش به انجام دادنش وقت بگذرانندقبل خواب شیر میل کنید.

متولدین اسفند

میزان انرژی شما ۶۹%
ستاره شما ۵۱^ شمالی(اورانوس)
فال: افرادی که در جهت پرورش خودشان هیچ اقدامی نمی کنند و به طور مستمر مباحث جدیدی یاد نمی گیرند، آدم های راکدی هستند که به یک برکه ی بی حرکت می مانند، برکه ای که سطحش به دلیل راکدبودن، لجنِ سبز بسته است. در واقع، کسانی که نتوانند ذهن شان را فعال نگه دارند و چیزهای جدید یاد بگیرند نیز دقیقا به همین وضعیت دچار می شوند. یادتان باشد چالش های مثبت زندگی به جای اینکه افکارتان را محدود کنند، دامنه ی ذهن تان را وسعت خواهند بخشید.چای یا قهوه بنوشید.


⇐ برای دیدن موارد بیشتر در خصوص فال به لینک برچسب های فال و طالع بینی و همچنین فال روزانه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا