سرگرمی

طالع بینی چینی متولدین سال موش

در طالع بینی چینی، موش ها به عنوان نشانه ثروت و دارایی دیده می شدند. موش باهوش و متفکر و سریع است. او موفق، اما راضی به زندگی آرام است. فال و طالع بینی آنها بر اساس مطالب زیر است.

شخصیت و خصوصیات متولدین سال موش

متولدین سال موش خوش بین و پرانرژی هستند.

افرادی که در سال موش متولد می شوند ، از همه خوششان می آید. آنها نسبت به احساسات دیگران حساس هستند. شخصیت آنها مهربان است ، اما به دلیل مهارت های ضعیف ارتباطی ، ممکن است سخنان آنها بی ادب به نظر برسد.

از نظر مالی ، پس انداز را دوست دارند. با این حال ، گاهی اوقات عشق به احتکار باعث می شود به دردسر بیفتند.

مردان متولد سال موش

مردانی که در سال موش متولد شده اند باهوش هستند و به سرعت با محیط های جدید سازگار می شوند. آنها در استفاده از فرصت ها بسیار خلاق هستند. با این حال ، آنها گاه فاقد شهامت انجام چنین کاری هستند. اگرچه آنها ایده های خوبی دارند ، اما ممکن است برای موقعیت های رهبری مناسب نباشند.

زنان متولد سال موش

زنان متولد سال موش ، زنان سنتی هستند. آنها عاشق نگه داشتن امور هستند و ارزش زیادی برای خانواده قائلند. همه چیز توسط آنها مراقبت می شود و نیازی به نگرانی شوهرشان نیست. در خارج از خانه ، آنها همچنین شخصی با احساس مسئولیت و توانایی هستند.

چیزهای خوش شانس برای متولدین سال موش

  • رنگ ها: آبی ، طلایی ، سبز
  • اعداد: ۲ ، ۳
  • گل ها: زنبق ، بنفشه آفریقایی ، زنبق دره
  • دستورالعمل ها: جنوب شرقی ، شمال شرقی
  • مسیر ثروت: جنوب شرقی ، شرق
  • مسیرهای عشق: غرب

چیزهای ناخوشایند برای متولدین سال موش

  • رنگ ها: زرد ، قهوه ای
  • اعداد: ۵ ، ۹

شغل مناسب برای متولدین سال موش

به دلیل استقلال و تخیل آنها ، برای مشاغل خلاق مناسب هستند. اینها شامل نویسندگان ، ویراستاران و هنرمندان است. اما اگر به یک تیم بپیوندند ، ممکن است خروجی خلاق آنها مسدود شود.

موش ها به جزئیات نیز توجه می کنند. آنها برای کارهای فنی مانند مهندسی و معماری مناسب هستند.

آنها هوشیار هستند اما شهامت ندارند. این باعث می شود آنها به عنوان افسران پلیس ، کارآفرین یا سایر مقامات سیاسی ، نامناسب باشند. اگرچه موش ها تصمیمات مالی خوبی را اتخاذ می کنند ، اما باید مراقب باشند که با یک دوست نزدیک سرمایه گذاری نکنند. این نه تنها باعث ایجاد مشکلات مالی می شود بلکه بر دوستی شان نیز تأثیر می گذارد.

سلامتی و سبک زندگی متولدین سال موش

از زمان کودکی ، موش ها از سلامتی ضعیفی برخوردار بودند. آنها شخصیت های پرانرژی دارند اما به سرعت خسته می شوند. آنها اغلب دچار سرماخوردگی می شوند ، اما خوشبختانه بیماری های جدی ندارند.

آنها نسبت به تغییر دما حساس هستند. هوای سرد نه تنها برای آنها غیرقابل تحمل است ، بلکه نمی توانند هوای گرم را هم تحمل کند.

موش ها می توانند هر چیزی را بخورند ، خواه خوشمزه باشد یا غذای ساده. با این حال ، آنها باید به رژیم غذایی خود توجه کنند. بسیاری اوقات ، آنها بیش از حد وارد کار شده و خوردن را فراموش می کنند. گذراندن دوره های طولانی بدون غذا باعث ایجاد مشکل در دستگاه گوارش آنها می شود. دشمنان سلامتی آنها شامل سیگار کشیدن و عادت به نوشیدن است.

برای یک زندگی سالم ، موش ها باید به یاد داشته باشند که صبحانه بخورند ، ورزش متوسط ​​انجام دهند و شاد باشند.

مشخصات کلی متولدین سال موش

افرادی که تحت تاثیر این نشان طالع بینی به دنیا آمده اند ، از روحیه پرخاشگرانه و تهاجمی برخوردارند . آنها گاهی اوقات افرادی پر حرف و گزافه گو می شوند.

موش با ویژگی های جذابیّت و خشونت زاده شده است و در نگاه اول، شوخ طبع و متعادل به نظر می رسد؛ اما فریب او را نخورید؛ چون خشونت و نا آرامی در پس این چهره خونسرد پنهان است. اگر مدتی با او همنشین یا همسفر شوید، به پریشان حالی، عصبانیت و تند خویی او پی خواهید برد.

موش همیشه آشفته، ناراضی و گاهی عصبی است و همواره بنا را بر گله و شکایت می گذارد.

موش فعالیت گروهی را دوست دارد، اهل معاشرت و اجتماعی است؛ اما چون اغلب اطرافیانش اهل هیاهو و یاوه گویی هستند، دوستان کمی دارد. او موجودی تودار است، عادت به خودخوری دارد؛ لذا به کسی اعتماد نمی کند.

افزون بر این ها،‌موش نیک بخت و فرصت طلب است و همواره از همه چیز و همه کس به نفع خود استفاده می کند. او پدر و مادر، دوستان و نزدیکان ،‌ دارای خود و دیگران و حتی جذابیت فوق العاده اش را برای رسیدن به اهداف خود وسیله قرار میدهد.

موش نمی تواند میل به قمار بازی و پرخوری را در خود مهار کند؛ ولی البته وجود این حالات را انکار می کند. هر چند سرزنده به نظر می رسد؛ ولی در این ترس به سر می برد که روزهای پیری اش را چگونه باید بگذراند. با وجود این که همیشه در زمان حال زندگی می کند،‌ برای دوران کهنسالی خود خیال هایی دارد.

خانم موش ها نیز معمولا به ذخیره سازی بیش از حدّ مواد غذایی می پردازند؛ هر چند به دلیل پرخوری،‌تمام آنها را خیلی زود مصرف می کنند. همیشه می توان آنها را در تقّلا برای خرید کالاهای تجملی و غیر ضروری به امید سود بردن، دید

موش اغلب خیالباف و گاه خلاق است. او در عیب جویی سر آمد همه است و دیگران دوست دارند به نصایحش گوش فرا دهند اما با زیاده روی او، از این میل و رغبت کاسته می شود. حتی بعضی موش ها چنان فریفته این اشتیاق شنوندگان می شوند که در نهایت همه چیز را نابود می کنند.

موش گاهی بی چشم و رو و پست؛‌ولی در عین حال راستگوست. او هر کاری را تا پایان دنبال می کند؛ حتی اگر بداند که شکست خواهد خورد و پایانی تلخ در انتظار اوست. اگر بتواند بر احساس نارضایتی همیشگی و علاقه بیش از حد خود به ابن الوقت بودن غلبه کند، موفق خواهد بود.

موش صرف نظر از این که به چه کاری بپردازد – ترجیح می دهد به جای تکیه بر فعالیت جسمانی با فکر و زیرکی خود امرار معاش کند. او دوست دارد از حاصل زحمات دیگران استفاده کند، نه دسترنج خود؛ بی درنگ خرج می کند و اگر به کسی پول قرض بدهد، بدش نمی آید سود آن را بگیرد.

چهره منفی و شیطانی موش به صورت یک شیّاد، مفت خور، نزول خوار و شاید هم صاحب بنگاه کار گشایی تصویر می شود. تن پروری و علاقه به زندگی راحت و بی دردسر برای بعضی موش ها مایه پشت گرمی است، شاید به همین دلیل، آنان در تجارت و سیاست موفق هستند! در عین حال،‌ موش توانایی آن را دارد که یک رشته هنری را با موفقیت پیگیری کند. او بیشتر می کوشد تا اندیشه اش را به کار گیرد تا این که به کارهای بدنی بپردازد.

با این که موش موجودی سود جوست ؛ ولی به وقتش بسیار احساساتی میشود . اگر عاشق کسی باشد- حتی اگر این عشق دو جانبه نباشد- دین ودنیا را به نگاهی می بازد و به راحتی عنان اختیار خود را به دست دل می سپارد وچه بسا کارش به قمار، باده نوشی ،کفر، دنیا پرستی و عاشق پیشگی بکشد.

موش دوران کودکی شاد و راحتی دارد؛ ولی در جوانی، به رغم آسودگی نسبی، ممکن است زندگی پر ماجرا و پر دردسری داشته باشد و حتی دچار ضرر و زیان مالی و شکست در عشق شود؛ اما در دوران سالخوردگی زندگی راحت و آرامی مطابق با آرزویش خواهد داشت.

فصل تولد نیز در چند و چون سرنوشت موش تاثیر بسزایی دارد. موش متولد تابستان خوش اقبال تر است؛ زیرا در تابستان انبارها پر از آذوقه اند؛ اما موش متولد زمستان باید برای یافتن غذا، تا آخر عمر تقلا کند و خطرات احتمالی این کار را نیز به جان بخرد که زندگی انسانی به صورت زندانی شدن یا مرگ ناگهانی نمود پیدا می کند.

همچنین بخوانید:  طالع بینی سال بز (گوسفند) / طالع بینی چینی متولدین بز (گوسفند)

مشاهیر متولد سال موش

شکسپیر ، راسین، جرج ساند، تولستوی، دوفو، ژول ورن، دوده، کاترین منسفلد، شارلوت برونته، آنتوان دوسنت اگزوپری و اوژن یونسکو، موزارت، لویی آرمسترانگ و شوالیه موریس ، وینستون چرچیل، پابلو کازالس ( نقاش معروف )، هانری تولوزلوترک، هیملر و انوخ پاول

مشاغل مناسب متولد سال موش

مغازه دار، سمسار، فروشنده دوره گرد، حسابدار، کارمند رسمی ( عالی رتبه یا جزء )، مدیر تبلیغات، روزنامه نگار، تاجر ( یا شاید: ) موسیقیدان، نقاش، نویسنده ( یا حتی: ) صاحب بنگاه کارگشایی، رباخوار،‌کلاه بردار و منتقد

متولدین ماههای سال موش

فروردینموش به تله افتاده! او بسیار ستیزه جو و تند خوست.
اردیبهشتموش افسونگر و جذّاب!
خردادموش شکست ناپذیر! او از هر تله ای فرار می کند.
تیرموش خیالباف! قصرهایی که او در آسمان ساخته ولخرج بودنش را ثابت می کند.
مردادموش عجیب و غریب! او با خود در کشمکش است. باید بیشتر مواظب باشد!
شهریورموش آزمایشگاهی! او سرانجام راه خود را در پیچ و خم های زندگی پیدا خواهد کرد.
مهرموش صلح جو! حالت تهاجمی او تعدیل شده است.
آبانموش خطرناک! او هر چه را که سر راهش قرار گیرد، نابود می کند!
آذرموش فعال! او در هر کاری، حتی صرفه جویی، موفق است.
دیموش اخمو و عبوس! مشکل می توان او را به دام انداخت.
بهمنموش روشنفکر! نویسنده ای توانا و با نفوذ.
اسفندموش خلاق! او از عهده هر کاری حتی اگر اشتباه باشد، بر می آید.

رابطه عاطفی ( زن ) متولدین سال موش

موشعشق دو موش به یک دیگر، با ظرافت خاصی همراه است. چه رابطه عاشقانه ای! به این ترتیب، دیگران باید ماست ها را کیسه کنند
گاواز این بهتر نمی شود! خوشبختی و لذت کامل و البته بدون مزاحم! موش در صلح و آرامش زندگی خواهد کرد.
ببربد نیست؛ البته با وقتی که موش به ببر اجازه پرداختن به ماجراجویی هایش را بدهد؛ در این صورت، این دو هیچ مشکلی با هم نخواهند داشت.
گربهموش دائماً در معرض خطر خواهد بود؛ زیرا گربه دوست دارد به اصل و ذات خود بازگردد و مشکل می تواند وسوسه نابود کردن موش را نادیده بگیرد.
اژدهاخوب است. موش ممکن است به درد اژدها بخورد و اژدها این را می پذیرد.
ماردر یک کلام، این ارتباط، بازی با دم شیر است؛ اما موش کورکورانه عاشق مار می شود!
اسبنه! مشکلات عاطفی زیادی ایجاد می شود. این رابطه پایان خوشی نخواهد داشت.
بزبه امتحانش نمی ارزد! حس کنجکاوی شما بلای جانتان خواهد شد.
میمونیکی از بهترین رابطه هاست. خانم موش، آقای میمون را پرسش می کند. زندگی شادی در انتظار آنهاست.
خروساین رابطه به شکست می انجامد و هر دو سیه روز خواهند شد.
سگچرا که نه؟ موش می تواند کمی عقلانیت و واقع گرایی به دنیای خیالی و آرمان گرایانه سگ ارزانی دارد.
خوکخوب است. به شرط آن که موش پرخاشگری نکند؛ زیرا خوک طرفدار خشونت نیست.

رابطه عاطفی ( مرد ) متولدین سال موش

موشعشق دو موش به یک دیگر، با ظرافت خاصی همراه است. چه رابطه عاشقانه ای! به این ترتیب، دیگران باید ماست ها را کیسه کنند
گاوزوج خوبی هستند. خانم گاو گاهی ادای مردها را در می آورد، اما صادق، وفادار و واقع بین است و موش را خوشبخت خواهد کرد
ببرآینده ای ندارد. خانم ببر مدام خواب زندگی شیرین را می بیند و موش بیچاره برای جلب رضایت او، خود را به هر دری می زند
گربهاگر چه خانم گربه موجود آرامی است؛ اما همیشه در اندیشه خوردن موش است. موشی که سرش بوی قرمه سبزی ندهد، از این رابطه حذر می کند
اژدهاچرا که نه؟ خانم اژدها عاشق ستایش شدن است و هیچ کس بهتر از موش نمی تواند این نیاز او را برآورده کند
مارخانم مار گاه بی وفا می شود؛ اما خوشحال است. در عوض آقای موش خشنود نخواهد بود
اسبنتیجه آن، هیجانات روحی، خشم، دلخوری ها و طلاق خواهد بود. این راه به صفحه حوادث روزنامه ها ختم می شود و در حقیقت باید از آن دوری کرد
بزاگر موش پولدار باشد، بز راضی خواهد بود؛ اما موش از این که آزادی و اختیارش سلب شده، ناراحت خواهد بود
میمونمیمون در کنار موش زندگی شادی خواهد داشت و خوشبخت خواهد شد. موش عاشق میمون می شود و تمام اشتباهات او را نادیده می گیرد
خروسبد نیست. موش عاشق پیشه است و خانم خروس به رغم ولخرجی هایش، صفات بارزی دارد
سگرابطه جالبی است. اگر آقای موش کمتر در خانه بماند، کارها به خوبی پیش می رود، در غیر این صورت، خانم سگ مرتب به او غر می زند
خوکخوب است. هر دو روشنفکر و در زندگی بی باک هستند. این دو در کنار هم خوشبخت خواهند شد

رابطه دوستی متولدین سال موش با سالهای

موشخوب است، اما هیچ یک از آنان نمی تواند در برابر وسوسه و توطئه چینی دیگری پایدار کند.
گاوبد است. آنها چیز زیادی برای گفتن به یک دیگر ندارند
ببرحرفش را هم نزنید! ببر ایده آلیست و موش گرایشاتی کاملاً مادی دارد.
گربههیهات! نظر گربه درباره موش برو و برگرد ندارد و مطمئناً به هیچ وجه دوستانه نیست.
اژدهاامکان پذیر است؛ این دو، قدر یک دیگر را می دانند و موش به آن فکر نمی کند که در پرتو درخشندگی اژدها خودنمایی کند.
ماربدک نیست! هر دو حرف های زیادی برای گفتن به یک دیگر دارند که آکنده از غیبت و شایعه پراکنی است.
اسبحرفش را هم نزنید! آنها با یک دیگر سازش نمی کنند.
بزاین دوستی ناپایدار مانند برق گذراست.
میمونبله؛ اما همیشه به خرج موش.
خروسدوستی این دو در حد آشنایی و بسیار سطحی خواهد بود.
سگنه، اهداف موش برای سگ بی ارزش است.
خوکدو دوست خوب که از بودن در کنار هم لذت می برند و خوشحالند. پرخاشگری موش بر خوک تاثیر نمی گذارد.

رابطه شغلی متولدین سال موش با سالهای

موشهیچ کدام حاضر نمی شوند خطر سرمایه گذاری را به جان بخرد. عاقبت یا به دام رباخوران می افتند و یا ورشکسته و زندانی می شوند.
گاوگاو شم تجارت ندارد. او فقط فرمان می دهد، اما فکر می کند کار اصلی را انجام داده است.
ببرموش اگر چه منفعت طلب است؛ ولی خوشبختانه راستگو و باوفاست؛‌در غیر این صورت، ببر میدان را خالی می کرد!
گربهسر و کار پیدا کردن با گربه، به ویژه برای موش، هولناک است.
اژدهاتا زمانی که اژدها رئیس باشد، کارها به خوبی پیش خواهد رفت.
مارآوای دهل شنیدن از دور خوش است!
اسبشراکت این دو امکان پذیر نیست. آنها علاقه ای به هم ندارند و برای آزار یکدیگر دست به هر کاری می زنند.
بزبز می تواند دیدگاه ها و نظرات هنری خود را با موش در میان بگذارد؛ اما آیا موش راه استفاده از آنها را می داند؟
میمونبله، اما موش باید جلوی خودش را بگیرد و کورکورانه میمون را تحسین نکند.
خروسورشکستگی. این دو شرکای تجاری خوبی نیستند.
سگاگر چه سگ واقع بین است، ولی در مقایسه با موش پول دوست و آرمانگرا محسوب می شود.
خوکموش می کوشد با نیرنگ، سر خوک کلاه بگذارد؛ اما در امور تجاری بخت همیشه با خوک یار است.

ارتباط میان پدر و مادرمتولد سال موش و فرزندان متولد سال

موشاندکی درگیری و بگو مگو خواهند داشت، اما در نهایت، با یک دیگر خوب کنار می آیند.
گاوخوب است. گاو به حرف ها و نصایح موش توجه می کند.
ببرموش پدر نمی تواند برای بچه ببر مفید باشد.
گربهموش ها از بچه گربه خود می ترسند و حق هم دارند!
اژدهاموش پدر و مادر مقهور اژدها می شوند و اژدها با فخر بر آنها منّت می گذارد.
مارمار با دلربایی و مهربانی هر کاری را که دوست داشته باشد، انجام می دهد.
اسباسب از خانواده گریزان است و در جوانی خانه را ترک می کند، زیرا پدر و مادرش به شدت باعث اذیت و آزار او می شوند.
بزوای! … اما موش پدر همیشه دیدگاه های دختر خود را درک می کند.
میمونموش ها بچه میمون ها را بیش از حد دوست دارند و لوس باز می آورند؛ به خصوص اگر بچه پسر و مادر موش باشد.
خروسبحث و جدل های زیادی پیش خواهد آمد؛ اما عاقبت، با هم کنار می آیند. خروس بچه بسیار خوبی است.
سگهرگز به درک کامل نمی رسند؛ زیرا هیچ وجه مشترکی با هم ندارند. با این همه سگ، طبق معمول وظایفش را انجام خواهد داد.
خوکآنها با هم ساخت و پاخت می کنند، به خصوص پدر موش و دختر خوک. خشونت موش کمی تقلیل می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا