گوناگون

طرح بزرگمهر حسین پور درباره پایان سال ۹۸ + توضیحات و عکس با کیفیت بالا

طرح بزرگمهر حسین پور درباره پایان سال ۹۸ را در این پست خبری ببینید. عکس و توضیحات بزرگمهر درباره وقایع و اتفاقات نابهنگام و تلخ در سال ۹۸ ، امسال با وقوع سیلی ویرانگر در برخی از استان های کشورمان از جمله گلستان، خوزستان، لرستان، فارس و همدان آغاز شد. تا پایان سال ۹۸ که کرونا همچنان آفتی گریبانگیر مردم است، اتفاقات تلخ دیگری از جمله ساقط کردن هواپیمای مسافربری، آتس سوزی جنگل ها، زلزله، اتفاقات مربوط به اعتراضات گرانی بنزین و… به وقوع پیوست.

طرح بزرگمهر حسین پور درباره پایان سال ۹۸
طرح بزرگمهر حسین پور درباره پایان سال ۹۸

بزرگمهر حسین پور؛ نقاش و کارتونیست در این طرح به خوبی آنچه در سال ۹۸ بر مردم ایران گذشت را به تصویر کشیده است. او در این خصوص نوشته: «این تابلوی پایان سال من است. پایان سال ۹۸
آن‌را بر اساس تابلویی از ” کاسپار” هنرمند بزرگ رمانتیسم کشیده‌ام که نامش ” سرگردان بر فراز دریای مه” است. فلذا نام این اثر را نیز می‌گذارم :
سرگردان بر فراز ایرانی پر از غم. در این اثر به طور سمبلیک به بلاها اشاره شده است.»

حسین‌پور در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد. او رشته نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران به پایان رساند. از سال ۱۳۶۹ به عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات گوناگون کشور مانند گل آقا، کیهان کاریکاتور، روزنامه زن، سروش نوجوان، رشد نوجوان، روزنامه نوروز، روزنامه آفتابگردان، روزنامه اقبال و هفته‌نامه چلچراغ به کار پرداخته‌است.

دانلود عکس اصلی با کیفیت بالا


عکس پروفایل در خانه بمانیم+ متن و عکس نوشته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا