چهره هاسلبریتی ایرانی

عارف غلامی کاناواروی ایرانی کیست؟

استراماچونی سرمربی استقلال به عارف غلامی مدافع استقلال لقب کاناواروی ایرانی داده است متولد ۳۰ فروردین ۱۳۷۶ در گرگان بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه فوتبال استقلال تهران بازی می کند.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی یک مربی باکلاس و با دانش است که عملکرد و نتایجش را در استقلال به خوبی مشاهده می‌کنید.

عارف غلامی، مدافع جوان استقلال که در ابتدای این فصل به این تیم پیوست، در چند هفته اخیر نمایش بسیار خوبی در ترکیب آبی‌پوشان داشت. به طوری که در روز‌های اخیر زمزمه‌های دعوتش به تیم ملی بزرگسالان از سوی مارک ویلموتس شنیده می‌شود. با غلامی که بعد از بازی با صنعت نفت گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بعد از بازی با صنعت نفت آبادان لنگان لنگان از ورزشگاه خارج شدی…

بله متأسفانه کمی از ناحیه پا آسیب دیدم و درد دارم. باید ببینیم چه می‌شود. امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد و بتوانم به طور کامل در اختیار تیم امید و استقلال باشم.

برد پرگلی مقابل صنعت نفت به دست آوردید.

خدا را شکر تیم فرم خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشتیم و توانستیم امتیاز‌های خوبی کسب کنیم و به بالای جدول نزدیک شویم. صنعت نفت هم تیم خوب و قابل احترامی است، ولی استقلال نشان داد تیم یکدست و هماهنگی دارد. امیدوارم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا