چهره هاسلبریتی ایرانی

علت فوت مجید غلام نژاد بازیکن سابق استقلال چه بود؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت فوت مجید غلام نژاد بازیکن سابق استقلال چه بود؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مجید غلام نژاد بازیکن سال های قبل استقلال و سایپا درگذشت. غلام‌نژاد سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران در زمان علی دایی و همچنین حضور در استقلال در زمان امیر قلعه‌نویی را داشت.

مجید غلام نژاد کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران به علت حادثه غرق شدگی در روستای هماگ بندرعباس درگذشت.

مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس گفت: این حادثه ساعت یازده امروز به آتش نشانی اطلاع داده شد که چهار غواص به منطقه اعزام شدند و به علت صعب العبور بودن منطقه، ساعت ۱۳ جستجو برای یافتن پیکر این ورزشکار آغاز شد.

فرجام دانش افزود: پس از ۲۵ دقیقه جستجو پیکر این ورزشکار در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج شد. مجید غلام‌نژاد ظهر امروز به همراه خانواده در منطقه گردشگری سیاهوی بندرعباس حضور داشته که برای دقایقی برای شنا وارد آب می‌شود.

وی پس از چند دقیقه‌ای شنا برای شیرجه به درون آب از ارتفاعی بالا می‌رود که پس از شیرجه به درون آب دچار شکستگی ناحیه سر و جمجمه می‌شود.

غلام‌نژاد در ۲۸ خرداد سال ۱۳۶۲ به دنیا آمد. او فوتبالیستی بود که در پست دفاع راست بازی می‌کرد. بر حسب شنیده ها در حالی که مشغول شنا در استخر بوده دچار مشکل قلبی شده است. مجید، متاهل بود و به همراه همسر و فرزندش در بندرعباس اقامت داشتند.

وی در سال ۱۳۸۷ توسط علی دایی مربی وقت تیم ملی دعوت شد و در همان حوالی توانست اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

مجید غلام‌نژاد در آذر ماه ۹۲ به عنوان مدافع راست با قراردادی ۱۸ ماهه به استقلال پیوست. اولین بازی خود را با پیراهن استقلال در جریان بازی با کاسپین قزوین انجام داد.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت فوت مجید غلام نژاد بازیکن سابق استقلال چه بود؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا