تلویزیون

علت پخش نشدن دورهمی این هفته چه بود؟ برنامه دورهمی ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۹۹

علت پخش نشدن دورهمی این هفته چه بود؟ برنامه دورهمی ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۹۹ این هفته روی آنتن شبکه نسیم نرفت جرئیات تکمیلی را در این مطلب بخوانید. دورهمی» بر اساس آنچه در صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام اعلام شد، قرار بود شامگاه چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) با حضور نیما شعبان‌نژاد به روی آنتن برود اما این برنامه در موعد مقرر پخش نشد و البته در ادامه، این خبر از صفحه رسمی برنامه «دورهمی» در اینستاگرام هم حذف شد.

علت پخش نشدن دورهمی
علت پخش نشدن دورهمی

اما عوامل این برنامه امشب (پنج‌شنبه) با انتشار اطلاعیه‌ای توضیحاتی را مبنی بر این که مشکلات ضبط، پخش «دورهمی» را به تأخیر انداخته است، مطرح کرده‌اند. در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به مشکلات ضبط برنامه در این ایام و علی‌رغم تلاش‌های تیم تولید دورهمی، این برنامه به سختی و با تأخیر برای پخش آماده می‌شود. ضمن معذرت از تمامی بینندگان، ادامه مجموعه دورهمی از هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.»

«دورهمی» از جمله برنامه‌هایی بود که بیش از حد مجاز در برابر هشدارهای ناشی از ضبط برنامه‌ها با حضور تماشاگر در استودیوها مقاومت کرد و مهران مدیری تا همین اواخر ضبط این برنامه را با حضور مردم ادامه می‌داد.

بعد از اعتراضات در فضای مجازی به دلیل حضور تماشاچیان در محل ضبط دورهمی در روزهای شیوع ویروس کرونا، دست اندرکاران این برنامه و مهران مدیری تصمیم گرفتند تا ادامه ضبط در شب های نوروز بدون حضور تماشاچان باشد. در دو شب اخیر اما تصاویری از تماشاچیان در بین برنامه پخش می شد! در توضیح، زیرنویسی روی صفحه نمایش داده شد که نوشته بود «تصاویر تماشاچیان آرشیوی است»

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های نوروز روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه مطابق ساعت قبلی یعنی ۲۲ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا