چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه علی عامل هاشمی و همسرش پگاه ترکی + نکاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی کامل و زندگینامه علی عامل هاشمی و همسرش پگاه ترکی به همراه نکاتی از زندگی شخصی و اینستاگرام همچنین عکس های علی عامل هاشمی. وی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ شهر سبزوار است. وی فارغ التحصیل مقطع فوق دیپلم رشته نویسندگی از داشگاه فردوس مشهد و مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک است.

زندگینامه علی عامل هاشمی و همسرش پگاه ترکی
زندگینامه علی عامل هاشمی و همسرش پگاه ترکی

علی عامل هاشمی نقش وحید را در این سریال بازی می کند و برادر کوچکتر هدایت هاشمی و هادی عامل هاشمی است و خودش در این باره می‌گوید: ما از اول با هم در زمینه تئاتر فعالیت کردیم و همه ما پیگیر کار تئاتر بودیم بندری سانس تئاتر دارند و ۱۲ سال از هدایت کوچکترم و از سال ۸۰ در تهران آغاز به کار کردم و به عنوان دستیار منشی صحنه و بعدها بازیگر نیز فعالیت داشتم اما اخیراً حرفه بازیگری را به طور رسمی پیگیری کردم که تا امسال به این فکر افتادم یک کاری را کارگردانی کنم این سه برادر فرزندان مهدی عامل هاشمی هستند. عامل هاشمی متاهل می باشد و با خانم پگاه ترکی در هفتم بهمن ماه سال ۹۱ وارد زندگی مشترک شده است.

بازی در تئاتر ای به نام داستان جنگل قدم به عرصه بازیگری نهاد به عنوان یک بازیگر در تئاتر فعالیت می کرده و با نمایش مرد برهنه و مرند فراک پوش به دنیای کارگردانی پیوست.

از مجموعه آثار فیلم‌های سینمایی وی می‌توان به لطفاً مزاحم نشوید در سال ۱۳۸۹ هزارپا در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد. ایشان همچنین در چندین سریال به نام چک برگشتی در سال ۹۰، پروانه ۹۹، عکاسخانه ۹۳، یادداشت یک زن خانه دار ،دشت آزادگان و شب عید و سریال سال های دور از خانه در سال ۹۷ بازی کرده است. پابرهنه در پارک ، مرد برهنه ، مرد فراک پوش، مردان بیوه از مجموعه آثار ایشان در زمینه کارگردانی می باشد.

جدیدترین مصاحبه

بازی من در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی رو به پایان بود که عوامل «کامیون» تماس گرفتند و گفتند مسعود اطیابی قصد دارد «کامیون» را برای عید نوروز ۹۹ بسازد.

وی ادامه داد: البته آن زمان خود مسعود اطیابی مشغول ساخت فیلم سینمایی «انفرادی» بود. با هماهنگی با گروه «سرباز» توانستم بدون تداخل کارها به سریال «کامیون» بپیوندم. البته در ابتدا در سینمایی «انفرادی» بازی کردم و سپس سر «کامیون» رفتم.

بازیگر «کامیون» درباره نقش خود توضیح داد: در واقع ما سه دانشجو با شرایط درسی متفاوت هستیم که همه برای تحصیل از شهرستان آمده‌ایم. در این میان درگیر یک ماجرای اقتصادی می‌شویم، به مشکل برمی‌خوریم و سعی داریم این مشکل را با راننده کامیونی که با او آشنا شده‌ایم برطرف کنیم. در واقع داستان این مجموعه موضوعی است که همه جوان‌ها درگیر آن هستند چراکه به علت تجربه پایین فکر اقتصادی خوبی ندارند و برای همین به مشکل می‌خورند.

با خیال راحت کامیون را ببینید

عامل هاشمی درباره جنس کمدی «کامیون» مطرح کرد: بهتر است بگویم جنس کمدی مسعود اطیابی کمدی ای نیست که بخواهد از خانواده دور شود. کمدی او را با خیال راحت می‌توان با خانواده و در هر رده سنی دید زیرا پاک، شریفی و ساده‌ از جنس طبقه وسط جامعه است و هیچ اتفاقی که از خودم مردم نباشد، وجود ندارد.

وی افزود: همچنین مسعود اطیابی اصرار دارد که حرفی را نزنیم که یک قشری از جامعه آن را دوست نداشته باشد یا مربوط به ادب فرهنگی جامعه نباشد. من خودم این جنس کمدی را دوست دارم، حال این که چه قدر موفق است یا نه به نظر مخاطبان آن باز می‌گردد.

بازیگر «کامیون» درباره همکاری خود با کارگردان این سریال گفت: مسعود اطیابی فردی بسیار مهربان و دوست داشتنی است و کار کردن با او لذت بخش است. او به بازیگر خود بسیار اهمیت می‌دهد و تحت هر شرایط و اتفاقی پشت بازیگر و گروه خود می‌ایستد.

عامل هاشمی درباره بازخورد مخاطبان نیز اظهار کرد: در حال حاضر سریالی روی آنتن است با نام «پایتخت» که به فصل ششم رسیده، جزیی از خانواده مردم شده و آن را دوست دارند. خود ما نیز از دیدن این سریال لذت می‌بریم. اینکه بیشتر مخاطبان رای و نظرشان «پایتخت» باشد، منطقی است و فکر می‌کنم شدنی و درست نیست که بخواهیم با آن رقابت کنیم چرا که «پایتخت» ۶ فصل ساخته شده و ذائقه مردم را می‌شناسد.

رقابتی با «پایتخت» نداریم

وی ادامه داد: این سریال دقیقا می‌داند چه کلمه‌ای را بگوید که مردم دوست داشته باشند و این تبحر محسن تنابنده و دیگر دوستان است. البته این سریال نیز منتقدان خودش را دارد اما «کامیون» نیز مخاطب خود را دارد و دوست داشتنی است. با توجه به آنکه هدایت هاشمی برادر من امسال در «پایتخت» حضور ندارد، جای یک نفر در سریال‌های عید که با لهجه خراسانی صحبت کند، خالی بود که من در «کامیون» با این لهجه صحبت می‌کنم و مردم خراسان به من لطف دارند و حمایت می‌کنند.

بازیگر «چک برگشتی» درباره تعدد سریال‌های تلویزیون گفت: ما شبکه‌ها و اتفاقات متعددی داریم. در حال حاضر در شرایط قرنطینه و بیماری هستیم و این تعدد برنامه‌ها باعث شده است که مردم حق انتخاب داشته باشند و ساعت هایشان را پر کنند. ما در همین شرایط مشغول تصویربرداری بودیم و هستیم چراکه باید خوراک فرهنگی به دست مردم برسد. حال که سینما و تئاتر تعطیل شده است، تلویزیون تنها جایی است که بدون تجمع به مردم خوراک فرهنگی می‌دهد و امکان خالی گذاشتن آن وجود ندارد.

بعد از تعطیلات هم روی آنتن هستیم

عامل هاشمی با اشاره به اینکه همچنان مشغول بازی در «کامیون» است، عنوان کرد: خوبی این سریال این است که بعد از عید ادامه دارد و شاید مخاطبان بتوانند بهتر روی آن تمرکز کنند و آن زمان نظر مردم را بشود واقعی‌تر دید. کار در این روزها سخت است و ترس از ناقل بودن و انتقال آن به خانواده بیشتر اذیت می‌کند.

وی در پایان درباره دغدغه این روزهای خود تاکید کرد: اصولا در شرایط فعلی جامعه ترجیح و دغدغه من این است که کمدی کار کنم تا شاید بتوانم هم وطنان و مردم را برای چند ساعت بخندانم و آن‌ها را از دغدغه و گرفتاری‌هایشان دور نگه دارم. در این شرایط خنده به لب مخاطبان آوردن کار سختی است و شاید حلال ترین نانی است که یک هنرمند بتواند به خانه اش ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا