چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس جالب الناز حبیبی با دوقلو های معروف سریال پایتخت

عکس جالب الناز حبیبی با دوقلو های معروف سریال پایتخت این عکس بسیار مورد توجه طرفداران سریال پایتخت قرار گرفته است. این عکس را در این مطلب ببینید. سارا و نیکا سریال پایتخت این روز ها قد کشیده اند و حسابی بزرگ شده اند ، اگر عکس های جدید این دو خواهر را تماشا کنید قطعا باور نمی کنید این دو خانوم همان کوچولو های بانمک نقی معمولی در سریال پایتخت هستند.

الناز حبیبی با دوقلو های معروف سریال پایتخت
الناز حبیبی با دوقلو های معروف سریال پایتخت

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

 الناز حبیبی ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ در تهران متولد شد. الناز کوچک‌ترین عضو خانواده ۸ نفره است. خانواده‌ای که اکنون همه آن‌ها به‌جز الناز حبیبی در کشور سوئد زندگی می‌کنند. اعضای خانواده طرفداران پروپاقرص کارهای اویند و از آن‌طرف مرزها تمام کارهای خواهر کوچک‌تر را دنبال می‌کنند. الناز حبیبی اظهار می‌کند که ماندنش در ایران تنها به خاطر شغلش نیست، بلکه این عرق به وطن و خاک ایران است که او را ماندگار می‌کند.

همین است که تلاش‌های خانواده برای رضایتش به زندگی در خارج را بی‌ثمر گذاشته است. الناز حبیبی می‌گوید: «من از آن دسته از آدم‌هایی هستم که اگر شش ماه پایم را از ایران بیرون بگذارم، با گریه بازمی‌گردم و مثل آدم‌هایی که سال‌ها وطن را ندیده‌اند خاک را می‌بوسم… حتی نمی‌توانم زندگی در خارج از کشور را تصور کنم… برادر بزرگم همیشه به شوخی می‌گوید، من یک‌بار تو را توی گونی می‌اندازم و با خودم می‌برم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا