چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از حدیث میرامینی و همسرش

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. مجتبی رجبی فعالیت خود را در عرصه ی تئاتر از دستیاری شروع کرده است و حالا بازیگر تئاتر است؛ پدر شوهر حدیث میرامینی یعنی پدر مجتبی رجبی ، مجید رجبی مدیر سابق شبکه تهران و جام جم بوده است! میرامینی و مجتبی رجبی به صورت رسمی در جشنواره فیلم فجر در کنار یکدیگر از هم دیگر رونمایی کردند و دیده شدند!

حدیث میرامینی و همسرش

حدیث میرامینی ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد و فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع کارشناسی است؛ علاوه بر این وی مسلط به زبان انگلیسی نیز است! شاید بد نباشید که بدانید میرامینی در سال ۱۳۸۶ شمسی و با ایفای نقش در فیلم ” شب حورا ” وارد پرده سینما شد! فیلم سینمایی ” شب حورا  ” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شهاب ملت خواه و به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری و غلامحسن بلوریان و محصول سال ۱۳۸۶ شمسی است.

چهره حدیث میرامینی در سریال ” دلنوازان ” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی و محصول سال ۱۳۸۸ شمسی شناخته شد و در ادامه با حضور در مجموعه ” ساختمان پزشکان ” به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ شمسی تبدیل به یک چهره مشهور شد!

در یکی از مصاحبه های خود چنین گفته بود که: ” تلاش میکنم رزومه ی خوبی از خود بجای بگذارم.” همچنین بد نیست بدانید بازیگر خارجی مورد علاقه او ، رابرت دنیرو است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا