چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس دیده نشده ای از دوستی دنیا مدنی و نازنین بیاتی

در این مطلب، عکس دیده نشده ای از دوستی صمیمانه دنیا مدنی و نازنین بیاتی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. دنیا مدنی و نازنین بیاتی هر دو بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران می باشند! دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ماه سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر تهران و همچنین نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران است. جالب است بدانید دنیا ، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در کشور مالزی می باشد و در ادامه نیز در جهاد دانشگاهی تهران به آموختن این رشته پرداخته است! به همین سبب وی در سینما، مدتی به عنوان دستیار طراح لباس فعالیت داشته است!

دوستی صمیمانه دنیا مدنی و نازنین بیاتی

لازم به بیان است دنیا مدنی ، دختر کوچک بازیگر محبوب و سرشناس یعنی رویا تیموریان از همسر اول خود میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون ایران می باشد!

درباره ی نازنین بیاتی نیز بد نیست بدانید وی دانش‌ آموخته رشته ی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن است و توانست در اولین حضور سینمایی خود در فیلم ” دربند ” به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و محصول سال ۱۳۹۱ شمسی بدرخشد و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌ پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شود! همچنین او در سریال تلویزیونی عروسکی ” شکرستان ” به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌ های ” رؤیا ” و ” پیشگو ” با آقای حسن رادفر حضور یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا