چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس سنگ قبر جدید شهید سردار قاسم سلیمانی

در این مطلب، جدیدترین عکس سنگ قبر جدید شهید سردار قاسم سلیمانی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. شهید سردار قاسم سلیمانی ساعات ابتدایی سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به شهادت رسید. بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه، پنتاگون به دستور رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ به کاروان قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه شهر بغداد اقدام به حمله موشکی نمود که در نتیجه آن فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

سنگ قبر جدید شهید سردار قاسم سلیمانی

لازم به بیان است شهید سردار قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان و در کنار آرامگاه شهید محمدحسین یوسف‌ الهی به خاک سپرده شد.

به گفته دولت ایالات متحده آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه صورت گرفته است. در کارنامه فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در نیروی قدس، نقاط درخشان بسیاری وجود دارد که بسیاری از آنها شاید برای همیشه پنهان بماند اما آنچه لااقل در ظاهر و برای نمونه می‌ توان دید،  تقویت و ثبات حزب‌ الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه و نیز شکل‌ گیری و تقویت محور مقاومت خصوصاً در ۸ سال اخیر و پس از شروع بحران در سوریه و عراق است. پس از ظهور داعش در عراق و سوریه، سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس با حضور در این مناطق و سازماندهی نیرو‌های مردمی، به مبارزه با این گروه پرداخت. وی در سال ۱۳۸۹ شمسی، موفق به اخذ درجه سرلشکری شد.

شهید سردار قاسم سلیمانی ، نقشی بی همانند و تاریخی در شکست بزرگ ترین گروه تروریستی معاصر داشت. هم او بود که برای مبارزه با داعش لباس رزم پوشید و نه از تهران که از خطوط مقدم نبرد، جنگ علیه داعش را فرماندهی کرد و بارها تا مرز شهادت رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا