چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس عاشقانه و دیدنی از چهارمین سالگرد ازدواج هدایت هاشمی

هدایت هاشمی و نگار عابدی از زوج های مشهور ایرانی بودند که بعد از چندین سال زندگی مشترک در حالی که یک فرزند دختر به نام اما نیز داشتند از هم جدا شدند و هدایت هاشمی این بار با یکی از شاگردان خود در تئاتر به نام مهشید ناصری ازدواج و از وی نیز یه دختر به نام جانا دارد.

هدایت هاشمی با نگار عبدی بعد از اتمام تحصیلات اش ازدواج کرد و صاحب یک دختر بنام اما نیز شدند، اما این زندگی دوام چندانی نداشت و در نهایت این دو از بکدیگری جدا شدند.

آقای هاشمی برای دومین بار در ۱۷ مهر سال ۱۳۹۴ با مهشید ناصری که از شاگردان سال های دور بازیگری اش بود ازدواج کرد که حالا ثمره این زندگی یک دختر بنام جانا می باشد.

مهشید ناصری با انتشار عکس های در صحفه شخصی اش نوشت : ۴ سال گذشت،روزهای قشنگ،روزهای سخت همه با هم گذشتند و ما با هم بودیم و دستان هم را وِل نکردیم،روزگار به مرور قشنگتر شد،یعنی روزهای قشنگش زیاد شد و الان من اعتراف میکنم که واقعا خوشبختم و به خاطر این خوشبختی همیشه خدا را شاکرم و شاکرم…چشم بد به دور. آمین

اما دختر آقای هاشمی و نگار عابدی از همان دوران کودکی به بازیگری علاقمند شد و اصول آن را از پدر و مادرش یاد گرفت و اولین بار در ۲ سالگی در فیلم سینمایی یه حبه قند سال ۸۹ بازی کرده است.

گفتنی است هدایت هاشمی اولین تجربه اش در تلویزیون با سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۹۰ مورد توجه قرار گرفت سپس در سال ۹۱ در سریال نوشدارو بازی کرد. اما شهرت اصلی او از سال ۹۲ و سریال پایتخت ۳ شروع شد جایی که در نقش اوس موسی بازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا