چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های قدیمی و خاطره انگیز از بهنام صفوی

مجله اینترنتی کولاک: در این پست خبری عکس های قدیمی و خاطره انگیز از بهنام صفوی منتشر کرده ایم. بهنام صفوی بعد از مدتها تحمل رنج بیماری در سن ۳۶ سالگی در بیمارستانی در اصفهان از دنیا رفت. از صبح امروز (دوشنبه) بسیاری از هنرمندان و دوستداران این خواننده جوان در فضای مجازی پیام های تسلیت منتشر کرده اند.

عکس های قدیمی و خاطره انگیز از بهنام صفوی
عکس های قدیمی و خاطره انگیز از بهنام صفوی

 

بهنام صفوی ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز به دنیا آمد. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در حوالی قیطریه، تهران زندگی می‌کند. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.
وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم عشق من باش شد.

صفوی از جمله چهره‌هایی بود که به شدت فوتبال را پیگیری می‌کرد و همیشه خودش را یک استقلالی دو آتیشه می خواند. او در مصاحبه ای معروف گفته بود: «استقلالی دو آتیشه هستم. از آن طرفدارهایی که با شکست تیم خیلی غصه می‌خورم. هواداران قطعا می‌دانند که علایق شخصی آدم‌ها به شغل حرفه‌ای ربطی ندارد و من وقتی می‌خوانم برای هر دو گروه، چه استقلالی و چه پرسپولیسی می‌خوانم.»

 

عکس های قدیمی بهنام صفوی

ik

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا