اجتماعیاخبار داغ

عکس و اسامی فوت شدگان حادثه کلینیک‌ سینا اطهر + آخرین آمار تلفات

عکس و اسامی فوت شدگان حادثه کلینیک‌ سینا اطهر به همراه آخرین آمار تلفات و فوت شدگان حادثه انفجار آتش سوزی کلینیک سینا اطهر و اطلاعات تکمیلی. رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: مراجعه‌کنندگان و کادر درمانی حاضر در اتاق‌های عمل جراحی بیشترین تعداد جان باختگان و زخمی‌ها در حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر را که شب گذشته (۱۰ تیرماه) اتفاق افتاد، به خود اختصاص دادند.

پیمان صابریان بامداد چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه آتش‌سوزی و انفجار از زیرزمین این ساختمان آغاز شده بود اما این افراد در طبقه‌های چهارم و پنجم ساختمان بیشترین صدمه را دیدند.

وی با اشاره به جان باختن ۱۹ نفر در این حادثه دلخراش، اضافه کرد: هفت نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند و هفت دیگر نیز به بیمارستان شهدای تجریش انتقال یافتند.

فوت شدگان حادثه کلینیک‌ سینا اطهر
فوت شدگان حادثه کلینیک‌ سینا اطهر

وی بیان کرد: یکی از مصدومان خانم ۴۵ ساله از کارکنان کلینیک بود و یکی از آتش‌نشانان هم با ۴٢ سال سن حین عملیات زخمی شد؛ ضمن اینکه بقیه مصدومان شامل یک مرد ٣٧ ساله و چهار خانم ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بودند.

کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است و در این حادثه دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته‌اند؛ همچنین شرایط دکتر تورانی متخصص جراحی نیز وخیم است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه ، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

اسامی اولیه جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا

اسامی اولیه از جانباختگان حادثه کلینیک سینا (از میان ١٩ جانباخته) ‌اعلام شد. سازمان نظام پزشکی اعلام کرد :
بر اساس اعلام یک منبع در آتش نشانی تهران‏ با شناسایی پیکر کشته شدگان انفجار کلینیک سینا اطهر، بیش از نیمی از جان باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.در‌حادثه کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته‌اند. همچنین شرایط دکتر تورانی متخصص جراحی نیز وخیم است.بنا بر این گزارش ، ۱۵ مصدوم در محل درمان شدند و ۹ نفر به شرح جدول زیر به بیمارستان اعزام شدند که یک نفر از آنها فوت کرد. همچنین ۱۶ آمبولانس برای این حادثه اعزام شده بودند.

اسامی کامل فوت شدگان حادثه

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام آغاز تحقیق و بررسی از چهار مسئول کلینیک سینا، اسامی فوتی‌های این حادثه را اعلام کرد.  سردار حمید هداوند با اشاره به تحقیق و بررسی از مدیرعامل بیمارستان، مدیرداخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال کلینیک سینا، در این رابطه اظهار کرد: تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه احتمالاً جرقه برق باعث بروز آتش‌سوزی شده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه هویت چهار نفر از افراد فوت شده معلوم نیست، تصریح کرد:

آیدا زمانی، لیلا عیوض‌خانی، لیدا خام‌دایی، مژگان دهقان، رها (فاقد فامیلی)، سوسن سلطان‌محمدی، خانم یاسمن، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنج‌خانلو و دکتر محمد علی اکبری از افرادی هستند که در این حادثه جان باختند و پیکر آن‌ها شناسایی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا