چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس و بیوگرافی یوسف کرمی کمدین و طنزپرداز + کلیپ تقلید صدا

عکس و بیوگرافی یوسف کرمی کمدین و طنزپرداز به همراه کلیپ تقلید صدا همچنین زندگینامه کامل یوسف کرمی به همراه اطلاعات تکمیلی از این کمدین. یوسف کرمی از هنرمندان تقلید صدا و کمدین است. او برنامه های زیادی در سطح کشور برگزار کرده و طرفداران زیادی دارد. یوسف کرمی بیشتر با تقلید صدای چهره های ورزشی و فوتبالی معروف شد.

یوسف کرمی در ۴ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در شهرستان هرسین استان کرمانشاه متولد شد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی شهر اراک است. کرمی فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۷۳ از کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان هرسین و در قالب گروه سرود و گروه تئاتر دانش آموزی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ با گسترش حیطه هنری مختص به خود و ابداع سبکی نو، به صورت کاملاً حرفه ای به فعالیت پرداخت.

او همیشه قدردان زحمات اساتید خود: آقایان محمدرضا خاکسار، ابوالقاسم خاکسار،ایوب قربانی ،فرزادخواجوی ، یونس نوروزی، نعمت اسدی مرام، حسین خانی و به خصوص سعید دارابی است که قبل از ورود به دانشگاه کمک های شایان ذکری داشتند. کرمی از دکتر محمدرضا عارف به عنوان بزرگترین مشوق و هدایت کننده خود در راستای یافتن سبکی نو و منحصر به فرد نام می برد.

او می گوید: دکتر عارف در دوران دانشگاه، با مشاوره ها و راهنمایی های سازنده خود، به من آموختند که کلیشه کاری و کپی برداری را به کار و هنر خود وارد نکنم و سبکی نو را به عالم هنر بشناسانم. او در طول این مسیر با ۲ نوازنده همکاری داشته که هر یک از بهترین های کار خود هستند.

یوسف کرمی در سال ۱۳۸۰، در دانشگاه با آقای شهاب امرایی آشنا شده و همکاری هنری خود را آغاز می کنند و این همکاری تا سال ۱۳۸۴ ادامه پیدا می کند. او از سال ۱۳۸۴ تاکنون با شاهین حدیدی همکاری دارد و از ایشان به عنوان استاد و برادر بزرگتر و یکی از ارکان مهم پیشرفت کار خود یاد می کند.

در اسفندماه سال ۱۳۹۰، اولین کنسرت خود را به همراه گروه کامل ارکستر به اجرا در آورد. این اجرا با دعوت از هنرمندان به عنوان اولین گردهمایی هنرمندان در حوزه های گوناگون هنری توسط وی بنیان گذاری شد. وی برای اولین بار در سال ۱۳۷۹، به تقلید از برنامه ۹۰، در قالب تقلید صدای مجری برنامه، گزارشگران و کارشناسان برنامه را پایه ریزی کرد و به سوی صحنه برد.

 

این امر باعث پدید آمدن راهی برای اجرا و امتداد این کار برای دیگران در قالب یک برنامه طنز تلویزیونی شد. یوسف کرمی علاوه بر آیتم هایی که به زبان شیرین فارسی دارد، تنها هنرمندی است که آیتم های slowmotion و mixmotion را در کسب خود به بهترین شکل اجرا می کند و این امر باعث می شود هنر وی در سطح بین الملل مطرح شود و اشخاصی با فرهنگ و زبان متفاوت نیز، از مشاهده آن لذت ببرند.

و تمام اینها کرمی را تشویق می کند که نه تنها به عنوان یک ایرانی، بلکه به عنوان یک آرتیست، به فکر اجرا در خارج از کشور هم باشد و هنر خود را در جوامع و فرهنگ های گوناگون نیز مطرح کند. او در کارش از حاشیه پرهیز می کند و معتقد است شوخی کاملاً متفاوت با توهین است. نباید به بهانه طنز و شوخی به قوم یا فرهنگی توهین شود و جوانب ادب را رعایت می کند.

یوسف کرمی همواره مقابل بزرگان و پیشکسوتان سرتعظیم فرود می آورد و خود را شاگرد مسلم اساتید، حمید ماهی صفت، مجید شاپوری، بهروز کریمی و علی صدوقی می داند. کرمی بانهایت عشق و علاقه به این هنر می پردازد و در حال حاضر به هیچ حرفه ای مشغول نیست و به اعتقاد او زمانی یک هنرمند، هنرمندی موفق می شود که تمام فکر خود را روی یک کار متمرکز کند.

توصیه یوسف کرمی به جوانانی که علاقه مند به فعالیت در این عرصه هنری می باشند این است که سعی کنند سبکی مختص به خود را داشته باشند و به هیچ عنوان حاصل دسترنج هنرمندی دیگر را به نام خود اجرا نکنند. این کار از لحاظ اخلاقی، غیر قابل قبول و از لحاظ کاری، غیر حرفه ای می باشد. و در پایان یوسف کرمی با بیان شعار همیشگی خود : (توکه می خندی خدا می خندد) مردم را به خنده و نشاط دعوت می کند. به امید روزی که غم و اندوه در جهان کمیاب شود.

 

پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی یوسف کرمی تقلید صدا

آدرس پیج اینستاگرام یوسف کرمی: yousef_karami

کانال تلگرامی یوسف کرمی: tlgrm.me/u3fk6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا