کلیپ داغ

عکس و فیلم مراسم تشییع میترا استاد همسر دوم محمد علی نجفی

مجله اینترنتی کولاک :قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفیی یکی از پرحاشیه ترین اخبار روز های اخیر بود ؛ مراسم تشییع میترا استاد صبح روز گذشته برگراز شد .

عکس و فیلم مراسم تشییع میترا استاد :

در ادامه تحلیل مجید حسینی را به ماجرای قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی را بخوانید:

موقعی که نجفی در اموزش و پرورش ، مدارس را خصوصی کرد ، خبر اول نشد ، وقتی در وزارت علوم ، دانشگاه ازاد و خصوصی را حمایت می کرد ، خبر اول نبود ، وقتی در سازمان برنامه ، سیاست های توزیع نابرابر درامد ، بر سیستان و بلوچستان و بویر احمد و کردستان ، اعمال می کرد ، تیتر اول نشد ؛ اما وقتی زنش را کشت ، تیتر اول شد .
این افکار عمومی راحت ادرس غلط می گیرد ؛ این جامعه از خودش دفاع نمی کند ؛همین روزها ، بچه های کنکوری ، سیل زده ها و … در چرخ و پر سهمیه های جدید و فرصت درس نداشتن ، له شده اند ، طبق نظرسنجی ایسنا، درصد مهمی از کشور حتی امکان خوردن گوشت مرغ را هم دیگر ندارند ؛ کشور در بالاترین تنش با امریکا و غرب است و نیاز به وحدت و هم سرنوشتی و ارایش جنگی دارد؛ اما تمام افکار عمومی ، مشغول مسایل زندگی شخصی یک سیاستمدار شکسته است .

خوب است جامعه یک بار به روندی که نجفی خود ساخته ، سیاست هایی که در کشور در سالهای اخیر و در بالاترین مسئولیت های کشور اعمال کرده و حالا خود در دامان باج گرفتن از حاشیه های ان افتاده بنگریم ؛ از مساله اخلاقی این وضعیت می گذرم ؛ ادرس افراد را دادن همیشه غلط است ؛ رخدادها و سیاست هایی را ببینید که این وضع را ایجاد کرده ؛ باج گیری ، رسوایی ، پنهانکاری ، و نهایت و قتل در یک سلسله روندهای سیاسی موجود طبیعی شده و ؛ حالا یک وضعیت سیاسی و یک سلسله سیاست هاست ؛ بیایید اصل را ببینیم ؛ فریب نخوریم .

عده ای می گویند : نجفی مقصر نبود ، حتی قتل هم نکرده ، حتما به عهده گرفته ، باورشان نمیشود ، نمادعقلانیت قاتل است .
عده ای بر عکس ، او را خائن و بی اخلاق و جناح سیاسی اش را شکست خورده از کار نجفی تلقی می کنند ؛ اما هر دو خطاست .

نجفی را من بیست سال است میشناسم ؛ معروفترین وزیر اموزش و پرورش ایران ، که ما بچه هایمان را دست عقلی که او نماینده تمام ان بود ، سپرده بودیم ؛
نجفی ، عاقل و مودب و کاربلد و امریکا درس خوانده بود ، حتی در مورد مقتول می گفت : ایشان !

نجفی بزرگترین نماد و نمونه تفکری بود که می گفت با عقل ان بالایی ها ، مودب و کاربلد کشور را اداره می کنیم ، و انها که از جامعه دفاع می کنند ، از بچه های محروم ، از عدالت ، مگس هایی هستند ، که روندهای این مدیریت شیک و مرتب را خراب می کنند .

قتل میترا استاد ، توسط نجفی ، یعتی نماد عقلانیت و اخلاق لیبرالی و با کلاس بالایی ها ، جامعه را تکان داد ؛ چرا که نشان داد :
در یک جامعه بی عدالت و اخلاق که ساختی ، تنهایی نمی توانی اخلاقی زندگی کنی !

نجفی ، اختلاس نکرد ، از بانک وام نگرفت ، فحاشی سیاسی نکرد ، اما نماد عقل بالایی های دولتی بود ، که برابری جامعه ، دفاع از جامعه ، قیمت های زندگی جامعه ، برایشان مهم نبود ، به عدالت طلب ها می گفتند : عقل ندارید!

نجفی فروپاشید ، چون ان نگاهها جامعه را فرومی پاشاند ، و وقتی جامعه فرومی پاشد ؛ دکتر محمد علی نجفی ، درس خوانده بهترین دانشگاه فنی جهان ، استاد صنعتی شریف ، معروفترین وزیر اموزشی ایران ، که همه نمادهای تحصیل کردگی و عقل و کلاس اجتماعی را دارد هم ، فرو می پاشد ؛
مردمان ! ما رستگاری فردی نداریم .

دولتمردان! ما اداره کشور با عقلی بدون خیر مردم. بدون عدالت نداریم !روشنفکران ! ما بیشتر از نجفی با هوش و با ادب و عقل نیستیم ، به داد جامعه برسید!
طرفداران سیاست های ضد جامعه ! با عقل و کلاس وادب تان ، این جامعه را نابرابر کردید ، ما بی ادب هایی هستیم که صدای جامعه ای که بی ادبش کرده اید ، بلند می کنیم ،
در جامعه بی عقل و عدالت ، عاقلانه و مودب نمی توان زیست ؛بیایید به جامعه برگردیم .

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. تا کثیفهایی از لجن های جامعه وجنایتکاران حمایت می‌کنند ایران ازاین بهتر نمیشه ، هیچی جنایت یه آدم رو توجیه نمیکنه باید هرچه زودتر اعدام بشه این حیوون خانواده ای رو داغدار و فرزندی یتیم شد.لعنت بر این کثیف پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا