سرگرمی

عکس پروفایل در خانه بمانیم + متن و عکس نوشته ها با موضوع قرنطینه کرونا

عکس پروفایل در خانه بمانیم  به همراه متن و عکس نوشته ها با موضوع قرنطینه کرونا همچنین اس ام اس های جالب با موضوع مبارزه با کرونا را در این مطلب ببینید. با شیوع کرونا در شهرهای ایران و خطر ابتلای شهروندان، کمپین های زیادی برای مقابله با این ویروس خطرناک در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به راه افتاده است.

از جمله این کمپین ها «در خانه بمانیم» نام دارد. این کمپین تلاش دارد تا شهروندان را به ماندن در خانه و قرنطینه خانگی وا دارد. یکی از راه های مهار کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری ماندن در خانه است.

در این کمپین‌ها که در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب داشته، از مردم خواسته شده تا برای حفظ سلامتی خود و مقابله با شیوع بیماری کرونا برای مدتی از خانه خود بیرون نرفته و از تردد غیر ضروری در معابر و اماکن عمومی و نیز سفر خوداری کنند.

حمایت از این کمپین منجر به شکست ویروس کرونا می شود و رعایت نکات بهداشتی و حمایت همه جانبه از این کمپین بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس است

در همین خصوص دکتر سام زراعتیان نژاد فوق تخصص جراحی قلب باز و استاد دانشگاه متنی در فضای مجازی منتشر کرد که می خوانید:

ما در روزهای آینده دوستان زیادی را ازدست خواهیم داد. بستگانی را پدران مادران خواهران و برادرانی را فرزندانی را مرگ هیچ گاه تا این اندازه به ما نزدیک نبوده است و جامعه ای که باور نکرده و یا نمیخواهد باور کند فاجعه ای مهیب در کمین است. تا ۱۵ اردیبهشت بسیار کسانی که همین حالا در میان ما هستند دیگر در میان ما نخواهند بود عددها دروغ نمیگویند گلوله حریف نمودار نمی شود مسیری که پیش می رویم جاده ای یکطرفه به قلب بزرگترین بحرانی است که تاکنون تجربه کرده ایم اگر در خانه نمانیم اگر قرنطینه را به عنوان تنها راه حل انتخاب نکنیم اگر به خوش خیالی در مورد مرگ و میر دو درصدی ادامه دهیم اگر سفر کنیم اگر سفر کنیم اگر سفر کنیم اگر در یک ماه آینده به خود سخت نگیریم بر مرگهای بسیاری سوگوار خواهیم بود در خانه بمانید در خانه بمانید در خانه بمانید و اجازه ندهید کسانی که دوستشان دارید از خانه خارج شوند مرگ در پشت خانه نشسته است.

عکس پروفایل در خانه بمانیم
عکس پروفایل در خانه بمانیم

 


همچنین بخوانید:

عکس پروفایل با موضوع کرونا + عکس نوشته و متن

متن های فضای مجازی درباره شیوع کرونا در ایران


برای دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید:

عکس پروفایل جدید، عکس پروفایل خاص، عکس پروفایل زیبا، عکس نوشته های جالب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا