سینماسینمای‌ایران

فرشته مزاحم قبل از فصل زمستان در رفسنجان کلید می خورد

فیلم تلویزیونی فرشته مزاحم به تهیه‌کنندگی محمد کریمی در رفسنجان با حضور چهره‌های نام‌آشنای سینما و تلویزیون جلوی دوربین خواهد رفت .

محمد کریمی تهیه کننده این اثر ضمن تأیید خبر فوق به خبرنگار کولاک گفت : در نشستی صمیمانه با دکتر ایمان محمد آبادی رئیس ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در خصوص تولید فیلم فرشته مزاحم به نتایج مطلوبی دست پیدا کردیم و مقرر گردید تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان تصویربرداری این فیلم کمدی و اجتماعی در رفسنجان جلوی دوربین برود.

تهیه‌کننده فیلم فرشته مزاحم اضافه کرد :در این نشست در خصوص تولید فیلم پهلوانی مذاکراتی انجام گرفت و درباره همکاری و تعاملات بیشتر بحث و گفتگو شد.
دکتر محمد آبادی رئیس اداره ارشاد اسلامی رفسنجان نیز اظهار داشت :برای تولید فیلم فرشته مزاحم اعلام آمادگی می‌کنیم و امیدواریم در آینده تعاملات بیشتری در زمینه تولید فیلم و سریال در صورت بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه باید از فضاها و اماکن تاریخی نیز در روند تولید این فیلم استفاده کنیم افزود: قطعاً حضور هنرمندان در این شهرستان می تواند انگیزه را در جوانان علاقه‌مند به این رشته دو چندان کند.

دکتر محمد آبادی افزود: در تولیدات آینده نیز قصد داریم فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهرستان را به تصویر بکشیم و از جوانان نیز استفاده بیشتری داشته باشیم.
فرشته مزاحم سومین اثر محمد کریمی پس از پهلوان هرگز نمی میرد و جنجال در خانه در مقام تهیه کننده و کارگردان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا