چهره هاسلبریتی خارجی

فرناندو کانسین بازیکن جدید استقلال کیست؟+ بیوگرافی کامل و عکس

مجله اینترنتی کولاک: طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر پیوستن بازیکنی به نام فرناندو کانسین به استقلال منتشر شده است. گفته می شود این بازیکن قرار است جانشین آیاندا پاتوسی در استقلال باشد. کانسین یک هافبک تکنیکی و بازیساز است. و همان پستی بازی می کند که استقلال احساس ضعف می کرد.

 

آشنایی با فرناندو کانسین بازیکن جدید استقلال
آشنایی با فرناندو کانسین بازیکن جدید استقلال

هافبک طراح و ۲۷ ساله باشگاه اوستنده در بلژیک که فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. فرناندو کانسین بعد  از درخشش در رده‌های پایه فوتبال برزیل، فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید. او ۳ فصل در اندرلخت بازی کرد و سپس از سال ۲۰۱۳ به اوستنده رفت تا در این تیم متوسط بلژیکی بازی کند.

فرناندو کانسین از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ عضو اوستنده است و تاکنون حدود ۲۰۰ بازی برای این تیم انجام داده و گل‌هایی نیز به ثمر رسانده. کانسین که چند بار نیز برای تیم‌های نوجوانان و جوانان برزیل به میدان رفته تا سال ۲۰۲۰ با اوستنده قرارداد دارد اما طی روزهای اخیر مورد توجه استقلال قرار گرفته و بعید نیست به تهران بیاید و جای آیاندا پاتوسی را بگیرد.

کانسین در مقدماتی لیگ اروپا نیز برای اوستنده بازی کرده و نکته جالب درباره این هافبک برزیلی، هم‌تیمی بودن او با رامین رضاییان در تیم بلژیکی است. این دو فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را کنار هم و در ترکیب اوستنده سپری کردند. رضاییان بارها پیشنهاد استقلال را رد کرد اما حالا کانسین مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داده و بعید نیست برخلاف دوست ایرانی‌اش، پیراهن آبی بپوشد و در لیگ نوزدهم عضو استقلال باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا