چهره هاسلبریتی ایرانی

فریبا طالبی بازیگر و مدل کیست ؟ | عکس و بیوگرافی فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری

فریبا طالبی بازیگر و مدل کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل و عکس و بیوگرافی فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی در این مطلب. فریبا طالبی متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر مشهد است. فریبا فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ی سینما و هنر با گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد.

فریبا طالبی

شاید جالب باشد که بدانید فریبا جزو آن دسته از بازیگران می باشد که از طریق یک فراخوان وارد این حرفه شده است! او پانزده سال، سن داشت که از طریق یک فراخوان برای مجری گری، تست داد؛ فن بیان و همچنین شیوایی سخن گفتن او باعث شد تا وی در این تست قبول شود! وی برای اولین بار، به عنوان یک مجری کودک در قاب جادویی تلویزیون ظاهر شد.

فریبا طالبی برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ شمسی با سریال ” فاصله ها ” به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده به جلوی دوربین رفت! ” فاصله‌ ها ” نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی می باشد که برای پخش در شبکه ی سه سیماایران تولید شده‌ بود.

بازیگر سریال وارش

طالبی در آثاری چون ” فاصله‌ ها ” (به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده)، ” پله آخر ” (به کارگردانی علی مصفا)، ” راه بهشت ” (به کارگردانی مهدی صباغ‌ زاده)، ” رویای کاظم ” (به کارگردانی  علی شاه‌ حاتمی)، ” اینک بهشت ” (به کارگردانی صادق آشتیانی) و همچنین فیلم تلویزیونی ” آرزوهایت را به خاک نسپار ” حضور داشته است.

فریبا طالبی همچنین با بازیگرانی چون الهام طهموری و… در سریال ” وارش ” حضور داشت. سریال وارش  به عنوان سریالی عاشقانه و تاریخی، به کارگردانی احمد کاوری و به تهیه کنندگی محمود رضا تخشید و به نویسندگی جابر قاسمعلی برای شبکه سه سیما ساخته شده است. بد نیست بدانید نام قبلی این سریال، ” بهترین سال های زندگی ما ” بوده است!

طالبی و همسرش

فریبا طالبی همچنین در سریال ستایش ۲ بازیگر نقش «رعنا» بود. او در خصوص بازی در این سریال پر طرفدار گفته بود: آرمان زرین کوب تهیه کننده مجموعه از من دعوت به کار کرد و پس از صحبت با سعید سلطانی مجدداً از من برای بازی در نقش رعنا دختر صابر دعوت کردند. وی درخصوص نقش‌های قبلی خود اظهار داشت: من پیش از این در سریال ” فاصله‌ها” به کارگردانی سعید سهیلی زاده، روزی روزگاری کاری از محمدرضا آهنج ایفای نقش کرده بودم.

وی درخصوص شخصیت رعنا در سریال ستایش ۲ عنوان کرد: رعنا یکی از شخصیت‌های داستان ستایش۲ است دختری که در ایران زندگی نکرده و فقط در فکر مارک و برند است و با خانواده‌اش از لحاظ ارتباطی فاصله زیادی دارد.

درباره امیرحسین صدهزاری

همسر فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری مدل و بازیگر خوش چهره است. فریبا طالبی در شهریور ۹۶ با امیر صدهزار یکی از مدلینگ های مرد ایرانی ازدواج کرده است. امیر صدهزاری نیز علاوه بر مدلینگ طراح لباس است و در همان مزون فاندو فعالیت دارد.

انها در سریال دخترم نرگس با یکدیگر همبازی شدند و آقای امیرحسین صدهزاری نقش نادر را بر عهده داشت و خانم طالبی هم نقش مرضیه را بازی میکرد.

سریال تلویزیونی دخترم نرگس به تهیه کنندگی مشترک داود سلیمان پور و سید حسن فرخی و نویسندگی و کارگردانی آقای باقر پیران از شبکه یک سیما پخش شد. فریبا طالبی و همسرش هر دو در این سریال هنرنمایی کرده اند و به نظر می رسد سریال دخترم نرگس اولین کار مشترک وی با همسرش باشد. فریبا طالبی در نقش مرضیه حضور دارد.

فریبا طالبی بازیگر و مدل کیست
فریبا طالبی بازیگر و مدل کیست

فیلم ها و سریال ها فریبا طالبی

فاصله‌ ها
پله آخر
راه بهشت
رویای کاظم
اینک بهشت
کیمیا
ستایش ۲
پادری
بیم و امید
آرماندو
کیفر
با من حرف بزن
ته چین
رفت
زیر یک سقف
اتوبوس
رهایی
اون یکی ها و …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا