کلیپ داغ

فیلم دلخراش له شدن ۴ زن در پله برقی ایستگاه مترو

مجله اینترنتی کولاک : ایستگاه ها ی مترو در سراسر جهان ، پرتراکم ترین مناطق دنیاست ! ساعتی پیش هجوم جمعیت در یکی از ایستگاه های مترو مکزیکو سیتى  باعث شده است  ۴ زن جراحت شدید ببینند و زیر دستو پا له بشوند .

مکزیکو یک حوزهٔ فدرال و پایتخت کشور مکزیک است؛ مکزیکو سیتی یک نهاد فدرال در کشور مکزیک است که جزو هیچ‌کدام از ایالت‌های ۳۱گانهٔ این کشور نیست اما به فدراسیون به‌عنوان یک کُل تعلق دارد. مکزیکو سیتی بزرگترین شهر این کشور و همچنین مهم‌ترین مرکز سیاسی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی مکزیک است.

به‌عنوان یک شهر جهانی مکزیکو سیتی یکی از مهم‌ترین مراکز مالی در آمریکا است. این شهر در درهٔ مکزیک (Valle de México) و در ارتفاع ۲٬۲۴۰ متر (۷٬۳۵۰ فوت) قرار گرفته‌است. این شهر شامل ۱۶ بخش است.

در سال ۲۰۰۹ میلادی جمعیت این شهر حدود ۸٫۸۴ میلیون نفر تخمین زده شد؛ و مساحت آن نیز ۱٬۴۸۵ مترکیلومربع (۵۷۳ مایل‌مربع) برآورد شده‌است.

بر اساس تعریف اخیر که مورد موافقت دولت فدرال و حکومت است، مکزیکوسیتی بزرگ دارای ۲۱٫۲ میلیون نفر جمعیت است که پرجمعیت‌ترین شهر در نیم‌کره غربی و در میان کشورهای اسپانیایی‌زبان محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا